L *Labambie Forumet er livet 20 Jan 2010 #1 .. ble jeg velsignet med verdens vakreste jente! Og nå er hun 2 år!!! [:D][:D][:D] Jeg kunne ikke blitt mer stolt. 1 døgn gammel: 1 år: Og her nesten 2 år...
.. ble jeg velsignet med verdens vakreste jente! Og nå er hun 2 år!!! [:D][:D][:D] Jeg kunne ikke blitt mer stolt. 1 døgn gammel: 1 år: Og her nesten 2 år...
M [Malin] Forumet er livet 20 Jan 2010 #2 Søteste Mari!! Husker godt når hun ble født, siden vi hadde nesten samme historie!![:D] Skal huske og gratulere hennei morgen!![:D]
Søteste Mari!! Husker godt når hun ble født, siden vi hadde nesten samme historie!![:D] Skal huske og gratulere hennei morgen!![:D]
Råsa Muffin! Gift med forumet 20 Jan 2010 #3 Hun er super nydelig! Gratulerer med 2 årsdagen til Mari [:D] (I morgen? [:D])
T ~Tintus~ Gift med forumet 20 Jan 2010 #9 Så nydelig hun er! Gratulerer så mye til bursdagsbarnet!! [:D]
B *BV addict* Guest 20 Jan 2010 #10 gud så mye hår!![:D] nydelig fra første stund[;)] gratulerer så mye med en to åring i hus. hun er nydelig!!
gud så mye hår!![:D] nydelig fra første stund[;)] gratulerer så mye med en to åring i hus. hun er nydelig!!
M mmmmmmmmmmmmmmmmm Gift med forumet 20 Jan 2010 #11 Gratulerer så mye med dagen i morgen[:)] Jeg synes hun ligner deg veldig - også sånn som jeg husker deg fra sommerferiene mine på Østlandet[:D]
Gratulerer så mye med dagen i morgen[:)] Jeg synes hun ligner deg veldig - også sånn som jeg husker deg fra sommerferiene mine på Østlandet[:D]
V vinglepia Forumet er livet 20 Jan 2010 #12 ORIGINAL: ~Tintus~ Så nydelig hun er! Gratulerer så mye til bursdagsbarnet!! [:D] sign ja!! [:)]
maysen Forumet er livet 20 Jan 2010 #13 Nyyyyyyyyyyydelig prinsesse Gratulerer med 2 års dagen i morgen[link=http://diktogbildesiden.piczo.com/?g=45844257&cr=6][/link] bursdagsklem fra meg
Nyyyyyyyyyyydelig prinsesse Gratulerer med 2 års dagen i morgen[link=http://diktogbildesiden.piczo.com/?g=45844257&cr=6][/link] bursdagsklem fra meg
paleface Gift med forumet 20 Jan 2010 #15 Gratulerer med 2-årsdagen til den nydelige jenta di! Jeg har en niese som er født akkurat samme dag, hun skal vi feire til helgen! [:D]
Gratulerer med 2-årsdagen til den nydelige jenta di! Jeg har en niese som er født akkurat samme dag, hun skal vi feire til helgen! [:D]
D denførste bøttefødte Glad i forumet 21 Jan 2010 #17 gratulere med 2 års dagen til jenta di i dag. håper dere får en kjempe fin dag sammen i dag:)
Lena Levegg Forumet er livet 21 Jan 2010 #20 Hipp hurra for Mari Vi er heldige som har disse hjelpsomme 2 åringene i hus [:D] herlig jente [;)]