Dempede symptomer fra uke 9

EllyPrøver

Flørter med forumet
Januarlykke 2026
Hei dere, mulig det er en egen «symptom-tråd», men er det flere som kjenner på reduserte symptomer fra uke 8-9? Spesielt da mindre såre pupper. Etter flere SA bak meg blir jeg jo såklart bekymret, men etter å ha lest litt på nett ser jeg at det er flere som har opplevd det samme på symptom-fronten pga hormonene begynner å stabilisere seg. Men samtidig har man den gnagende uroen…

Vanlig! Har fortsatt ømme bryster, men kvalmen har gradvis blitt bedre fra litt ut i uke 9❤️ Fortsatt noe, men mye bedre. Det er helt normalt!

Hei @VildeCMH og @Reddik<3 »godt» å høre vi er flere, selvom jeg ikke unner dere samme litt stressa følelse! Jeg og glemmer det litt, men så plutselig kan det komme en bølge av kvalme som gjør at jeg fort blir påminnet det. Selvom den også er litt bedre enn for noen uker siden. Fint å høre at det hvertfall er normalt!❤️

Føler på akkurat det samme. Ingen symptomer fra ca 8+0. Hater å være kvalm og sliten, men…

Takk som deler @S0lsikke❤️ Når man har symptomer, ønsker man at de blir litt lettere og når man ikke har noen ønsker man seg de nesten tilbake! Er ikke lett dette!

Jeg har sånn ca. Ingen symptomer lenger. Litt sliten kanskje, men det kan like så greit komme av ekstremt hektiske arbeidsdager. 11+5 i dag og har vært på ultralyd I dag og sett at alt var fint ❤️

Jeg har sånn ca. Ingen symptomer lenger. Litt sliten kanskje, men det kan like så greit komme av ekstremt hektiske arbeidsdager. 11+5 i dag og har vært på ultralyd I dag og sett at alt var fint ❤️
Takk for svar, og så kjekt å høre om en fin UL ❤️

Hei dere, mulig det er en egen «symptom-tråd», men er det flere som kjenner på reduserte symptomer fra uke 8-9? Spesielt da mindre såre pupper. Etter flere SA bak meg blir jeg jo såklart bekymret, men etter å ha lest litt på nett ser jeg at det er flere som har opplevd det samme på symptom-fronten pga hormonene begynner å stabilisere seg. Men samtidig har man den gnagende uroen…
Mye avtok mot uke 8. Brystene er sikkert pga man begynner å bli vant til dem. Jeg kjenner ikke like mye som begynnelsen så endte med å ta privat UL før helgen. Fikk beskjed det avtar og det kommer og går. Er 10+0 idag. Så lenge jeg har mye gass i magen og har aldri prompet så mye i hele mitt liv fortsetter. Så føler jeg at det går fint. :laughing002 Mamma sier etter uke12. Skal man som regel føle seg mye bedre. ❤️

Back
Topp