Er du fortsatt så kvalm?

har du fått testet forskjellige medisiner? Jeg fant endelig en som funket for meg etter å ha prøvd 4 forskjellige.
Jeg har dager hvor jeg føler meg totalt mislykket, men jeg jobber for å ikke grave meg for langt ned. Treffer folk av og til, og prøver å holde meg opptatt når jeg orker å gjøre noe. Ender ofte opp med å bare se noe dritt på netflix da, men det får tiden til å gå det også

får dårlig samvittighet hver dag når kjæresten kommer hjem etter en lang arbeidsdag, og jeg bare har ligget i senga eller på sofaen. Men det er ikke noe vi kan gjøre så mye med, kroppen jobber jo faktisk hardt med å skape et menneske

og når man er dårlig må nok kroppen jobbe enda tyngre, energisug er det i hvert fall.
Bra du får i deg mat nå i hvert fall

mitt tips når det kommer til mat er å ha lett tilgjengelige ting i kjøleskapet/skapet, samme hva. Her har det vært alt fra chips til rislunsj til nevnte pudding, haha. Når jeg ikke orker eller har lyst til å lage mat spiser jeg bare det, og føler jeg meg mett stresser jeg ikke mer med det. Har smått begynt å spise middag sammen med kjæresten nå, og da står han for matlagingen. Det hjelper masse! Poteter er gull her også! Og ristet brød, men det har jeg spist så mye at jeg nå er drittlei. Skal jeg lage mat selv blir det ikke noe mer komplisert enn havregrynsgrøt, for jeg mister fort matlysten av å åpne kjøleskapet eller stå for lenge oppi mat.
Har du gravidpute? Visst ikke, invester i det. Den redder meg! Skal jeg ligge på ryggen må jeg ligge høyt med hodet, og har gjerne 3 puter som jeg bygger meg opp med.