Demotivert

Tullemor79

Gift med forumet
Driver å trener 30 days shred, og har akkurat målt etter å ha fullført Level 2. De stedene jeg nå har målt har jeg faktisk økt i omkrets[:'(][:'(][:'(] Vet at jeg har målt de andre gangen på formiddagen og ikke kvelden, men jeg har ikke akkurat lyst til å fortsette med treningen nå...[:(][:(][:(]

høres rart ut ?[:-]

hmmm

Møkka kropp[:(][:(][:(]

det e forskjell på ettermiddag og tidlig morgen da.iallefall rundt magen....

sikker på at du har målt AKKURAT på det samme punktet som sist også?

ORIGINAL: Vesten

det e forskjell på ettermiddag og tidlig morgen da.iallefall rundt magen....

sikker på at du har målt AKKURAT på det samme punktet som sist også?

har ikke målt magen, bare legger, lår og rumpe... mannen som har målt, og han husker ikke helt hvor han målte sist så det er jo en liten mulighet for feilmålinger.... *sukk* ikke det jeg trang nå kjenner jeg....

Man kan jo bli større hvis man bygger mer muskler. Da er det jo muskler og ikke fett:)

ORIGINAL: FrøkenH

Man kan jo bli større hvis man bygger mer muskler. Da er det jo muskler og ikke fett:)

Var det jeg også tenkte [8|]

ORIGINAL: FrøkenH

men man sier jo at man skal legge bort vekten og finne fram målebåndet pga muskler veier mer enn fett, og jeg trodde det tok mindre plass[8|]

Noen med gode tips og råd?

huff, det er kjipt[&:] men tenker som de andre : muskler og /eller måler på forskjellige plasser[;)]

mitt råd : fortsett, du er FLINK! om ikke annet blir du sterkere å får bedre kondis[:)]

Takk for at dere gidder lese og svare jenter![:)]

Målte nå i morges, og målene var ikke så ille da! Får vel holde ut litt til...[;)]

Stå på, du er kjempe flink ;D

Skyld på vann i kroppen og mål igjen om noen dager [;)]

Lykke til med treningen [:)]

ORIGINAL: Vilnus

Skyld på vann i kroppen og mål igjen om noen dager [;)]

Lykke til med treningen [:)]

hehe, ja kanskje jeg skal skylde på det[8D] Eller kanskje tanta er rundt hjørnet, har mistet helt oversikten der jeg...[8|]

Tusen takk jenter!!! Første dag med level 3 i dag, gikk overraskende greit selv om jeg ikke klarte alt!!!

ORIGINAL: Tullemor79

Tusen takk jenter!!! Første dag med level 3 i dag, gikk overraskende greit selv om jeg ikke klarte alt!!!

Plusset med 30DS er kondisen og overskuddet man får i tillegg til å bli fastere i fisken.

ORIGINAL: Vesten

ORIGINAL: Tullemor79

Plusset med 30DS er kondisen og overskuddet man får i tillegg til å bli fastere i fisken.

hvilket overskudd? Er konstant slapp og trøtt for tida jeg... Var hos legen i går faktisk for å sjekke jernverdier, blodprosent, stoffskifte mm for å se om det er årsaken

Back
Topp