Vel.. er nok nettopp derfor jeg ønsket å høre litt om andre som opplever sånt, for vi har spesielt ett menneske rundt oss som forventer at vi blir gravid naturlig, fordi hun selv har blitt gravid rett etter å ha født eller mistet, mange ganger. Så hun ønsker heller ikke å forstå situasjonen.
Da vi fikk 13 egg ut var kommentaren noe liknende av "ja, det var det jeg sa de er jo så unge og burde slutte å stresse, de får det til på egenhånd hvis de bare slutter med dette tullet" .. 1 av 13 overlevde til innsett og det er fysisk ikke mulig for meg uten hjelp ifølge legene, noe hun vetjeg er så sterkt såret av dette mennesket at jeg tror jeg kommer til å eksplodere om jeg hører flere kommentarer som denne.
Det verste er at hun sier det til andre fordi hun vet hun får kjeft hvis hun sier det til meg.
Jeg hadde kuttet all kontakt!!! Makan for et respektløst menneske!!! Kjenner jeg blir forbanna[emoji35][emoji35][emoji35][emoji35]
jeg er så sterkt såret av dette mennesket at jeg tror jeg kommer til å eksplodere om jeg hører flere kommentarer som denne.