Delvis på jobb?

Angelise

Elsker forumet
Er det noen som jobber men ikke 100% nå?
Jeg fær hodepine nesten hver eneste dag slutten på dagen, og er utrolig slitsomt og irriterende...
Men vil samtidig ikke være den som syter og klager for å ikke jobbe fullt...

Jeg valgte å gå ned til 50%. Tenker det er bedre enn å jobbe meg helt ihjel og så bli helt syk. Det er vinn-vinn for jobben og babyen. Jobber likevel så mye jeg klarer hver dag, og vurderer å gå opp til 70% hvis det går an etter hvert.

Jeg valgte å gå ned til 50%. Tenker det er bedre enn å jobbe meg helt ihjel og så bli helt syk. Det er vinn-vinn for jobben og babyen. Jobber likevel så mye jeg klarer hver dag, og vurderer å gå opp til 70% hvis det går an etter hvert.
Hva jobber du med? Jeg sitter på kontor, og føler jeg ikke har grunn nok til å sykemld meg enda.

Hva jobber du med? Jeg sitter på kontor, og føler jeg ikke har grunn nok til å sykemld meg enda.
Samme her, kontor. En lederstilling.
Det var en modningsprosess, og var ikke lett å innrømme. Gråt som en unge hos legen da han foreslo sykemelding :) hadde håpt at jeg kunne få en mirakelkur.
Samtidig er jo ingen tjent med at jeg sitter her halvbevisst etter kl 2, det gir jo uansett ingen gode resultater. Det gjør meg bare mer utmattet, i stedet for at jeg skulle klare å hente meg til neste dag.

Jeg gikk på en smell i forrige svangerskap, nektet å sykemeldes delvis inntil jeg måtte ligge hjemme 100% med fryktelig dårlig samvittighet. Vil ikke dit igjen.

Back
Topp