deltomsorg

Masie

Betatt av forumet
Hei :o)

Kan noen fortelle meg forskjellen mellom hovedomsorg / delt hovedomsorg og foreldreansvar og delt foreldre ansvar?

Er det vanlig å ha delt hovedomsorg og delt foreldreansvar?
Eller er det 1 som må ha hovedomsorgen?

Kan man lage en egne avtale som er gjeldene, om at kun den ene skal ha skatteklasse 2 dersom man har deltansvar?

Er endel forvirret? Håper noen skjønner hva jeg mener og vil svare meg på dette ;o)

dytt[:)]

Jeg og dytter [;)]

dyyyyt

Her har jeg visst fått ett bra svar på hva foreldre ansvar er :o)
men ønsker fortsatt svar på hva hovedomsorg er i forhold til dette.

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=21970081&mpage=1&key=�

[:)]

Lagret den Paragrafen siden jeg. Vi har delt foreldreansvar og jeg planlegger muligens å flytte til et annet fylke hehe
Det blir nok ikke bare bare nei [8D]

ORIGINAL: Årolilja

Lagret den Paragrafen siden jeg. Vi har delt foreldreansvar og jeg planlegger muligens å flytte til et annet fylke hehe

Har en av dere hovedomsorg da? Hvordan er det med skatteklasse 2 deler dere den? Og hvor mye har du barnet?

Huff lykketil får håpe pappaen går med på det da !!!!

ORIGINAL: Masie

Har en av dere hovedomsorg da? Hvordan er det med skatteklasse 2 deler dere den? Og hvor mye har du barnet?

Jeg har hovedomsorgen og jeg får skatteklasse 2 det har jeg søkt om.
Pr i dag har jeg barnet 100% for han nekter å ha henne siden jeg har bilen...lang tåplig historie, men det er bare duste unnskyldning, jeg tror ikke han takler å ha henne nå. 5 mnd siden vi flyttet fra hverandre. Jeg har tilbudt meg mange ganger å lever henne og bilen hos han og hente på søndagen men han nekter. Og nå når han snart får bil dukker det opp nye om og men! Vi hadde en bil til men den solgte han.
vi har ny meklingstime i nov men jeg skal ikke minne han på den, hvis han ikke dukker opp så kansje det hjelper meg å få hoved foreldreansvar så jeg kan bestemme hvor hun skal bo.
Det blir ikke så mye lenger vei mellom oss men det er noe bom og båt osv,..så han kommer til å frike ut hahhaa
Takk [:D]

ORIGINAL: Masie

Jeg har hovedomsorgen og jeg får skatteklasse 2 det har jeg søkt om.
Pr i dag har jeg barnet 100% for han nekter å ha henne siden jeg har bilen...lang tåplig historie, men det er bare duste unnskyldning, jeg tror ikke han takler å ha henne nå. 5 mnd siden vi flyttet fra hverandre. Jeg har tilbudt meg mange ganger å lever henne og bilen hos han og hente på søndagen men han nekter. Og nå når han snart får bil dukker det opp nye om og men! Vi hadde en bil til men den solgte han.
vi har ny meklingstime i nov men jeg skal ikke minne han på den, hvis han ikke dukker opp så kansje det hjelper meg å få hoved foreldreansvar så jeg kan bestemme hvor hun skal bo.
Det blir ikke så mye lenger vei mellom oss men det er noe bom og båt osv,..så han kommer til å frike ut hahhaa
Takk [:D]

Hmmm... da er han vanskelig, om han virkelig ville hatt datteren sin så hadde han jo villet hatt ho nå også. Vil bare være vanskelig mot deg han [:@]

Back
Topp