Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De deler seg på midten, av forskjellige grunner.. sånn at hvis jeg strammer magemusklene nå så ser magen ut som en trekant på en måteJeg hørte aldri noe om det ved sist svangerskap og heller ikke nå, hva vil det egentlig si?![]()
Da har jeg også delteDe deler seg på midten, av forskjellige grunner.. sånn at hvis jeg strammer magemusklene nå så ser magen ut som en trekant på en måteOrdner seg som oftest selv en stund etter fødsel da
![]()
Ja, tror det som oftest går seg til selv, og hvis ikke finnes det måter for å få trent de sammen påDa har jeg også deltemener jeg hadde det sist, og merket aldri noe til noe problemer med det etter fødsel hvertfall
![]()
Ja, kanskje det... Tror det skjer med mange i alle fall.Tror det skjer med alle når de er gravid. Men de går tilbake etter fødsel. I noen tilfeller går de ikke sammen igjen.
Takk for godt tips!Fikk anbefalt appen Mamma Mage med masse øvelser for magen (også delte magemuskler) etter fødselen.
Skal sjekkes ut!Fikk anbefalt appen Mamma Mage med masse øvelser for magen (også delte magemuskler) etter fødselen.
Fikk anbefalt appen Mamma Mage med masse øvelser for magen (også delte magemuskler) etter fødselen.
Åh.. Gjorde du et forsøk på å trene dem sammen igjen? Eller finnes det andre løsninger? Leste at det kunne gi problemer med fordøyelse og lignende, godt hvis du ikke har sånne plager med det daMine magemuskler er fremdeles delte etter første svangerskap. Er et problem når jeg ikke er gravid, for iblant ser jeg gravid ut uten å være det..
Åh.. Gjorde du et forsøk på å trene dem sammen igjen? Eller finnes det andre løsninger? Leste at det kunne gi problemer med fordøyelse og lignende, godt hvis du ikke har sånne plager med det da![]()
Huff, det høres ikke noe særlig ut! Håper det ordner seg for deg etter dette svangerskapet!Jeg fikk beskjed om at jeg ikke kunne trene magen før de var grodd sammen, jeg ventet og ventet men det skjedde aldri. Første svangerskap var i 2014. Nå i ettertid har fysio vist øvelser jeg kunne ha gjort, så etter dette svangerskapet skal jeg prøve å gjøre noe med det. Jeg har problemer med fordøyelsen. Men har rectocele så det kan være det som skaper problemet også.