Delte magemuskler

kgn30

Glad i forumet
Oktoberskattene 2015
Merket til min fortvilelse i dag tidlig at jeg fremdeles har delte magemuskler etter fødsel. Noen andre som har erfaring med det? Har det noen praktisk betydning?
 
Jeg tror jeg også har det helt i bunnen nedenfor navelen. Tror ikke det er bra...hvertfall ikke bra å trene mage. Logisk sett så skulle man tro at det har en effekt (negativ) på stabilitet i korsryggen, men jeg aner ikke. :(
 
Hmm, mulig at det er derfor jeg våkner med sinnsyke smerter i ryggen hver dag da?!? Går seg til i løpet av dagen heldigvis :) nei, har også hørt at man ikke skal trene magen da, til min store frustrasjon. Ser ikke bra ut :p
 
Det gjør jeg også...virker som om det er noe galt i korsryggen. Blir til at jeg sover mye på siden med amming og samsoving...hjelper ikke :p

Håper det går seg til da. Bruker du appen "mamma mage"? Jeg har begynt, men trener dessverre ikke hver dag...skal være bra å bruke selvom magemusklene ikke er trukket seg sammen igjen enda :)
 
Mye amming g på siden og samsoving her også :p

Nei, bruker ikke den appen. Får sjekke den ut. Takk for tips :)
 
Det gjør jeg også...virker som om det er noe galt i korsryggen. Blir til at jeg sover mye på siden med amming og samsoving...hjelper ikke :p

Håper det går seg til da. Bruker du appen "mamma mage"? Jeg har begynt, men trener dessverre ikke hver dag...skal være bra å bruke selvom magemusklene ikke er trukket seg sammen igjen enda :)
Da har jeg lastet ned appen, i håp om at magen blir litt mer trent. Ser jo ut som jeg er gravid i 4 mnd... :p
 
Jeg har det. Det er skikkelig sjenerende! :(
Noen ganger er eneste løsning (om man vil se normal ut :p ) operasjon, som man må betale selv.

Litt demotiverende å slanke seg etc når man ser helt firkantet ut :( Det var bra et par mnd etter fødsel, så begynte det..........
 
Back
Topp