Delte magemuskler?

Når 3 blir til 4

Andre møte med forumet
Er det noen av dere førstegangsgravide som har fått delte magemuskler enda? Hvor langt på vei var du da? :-)

Og hvis du har vært gravid før, når delte de seg i første svangerskap?

Jeg venter litt i spenning nå, det er så stappa og stramt over magen! Uke 16+3 i dag :-)

Husker ikke når de delte seg, men jeg oppdaget det ved å ligge på rygg og prøve å ta en situp. Prøvde ikke altså, bare startet bevegelsen og strammet magen. Da fikk den en tydelig trekantform :D Som en pyramide på magen :D

tror mine er delte nå, kjennes ihvertfall slik ut når jeg kjenner på magen. men magen er ikke noe stor. tror livmoren er kommet ganske høyt nå da. er 17+1, og andregangs

Mine delte seg i uke 26 sist svangerskap. Var vondt med stikking osv så var på føden for å sjekke da det holdt på i flere timer.

Jeg tror jeg var litt bevisstløs i første svangerskap, for jeg la aldri merke til det. Etter fødsel var jeg helt i min egen rosa babyboble, og ungen var faktisk 6 mnd gammel før jeg oppdaget at magemusklene mine fremdeles ikke hadde gått sammen igjen.

Jeg er 18+0 og jeg trur det skjedde noe forrige uke... Det var så utrolig stramt, men nå føles det bedre! Hører med til historien at jeg har hatt mageplastikk etter mine to tidligere fødsler ;) så nå er det på'n igjen med utvidelse :P :D

Tror magemusklene mine har begynt å dele seg. Magen blir hvertfall trekantet når jeg tar en halv situp, og stryker jeg meg over magen kjenner jeg at det er et "søkk" inn på midten :)

Er 16+4 i dag, men har vært sånn i mer enn en uke :)

allerede? trodde det skjedde seeeent jeg :p får følge litt med fremover da, når de deler seg skal man ikke ta i så tungt? 16+3 idag btw :)

Delte seg litt denne uken, er i uke 26. Men etter hard trening separerte de seg litt fra uke 22 eller noe sånt. Mm bare noen timer, så var det som normalt igjen.

Jeg er 15 uker og da jeg tok knebøy på trening i går hadde jeg plutselig ikke noe buktrykk lenger, har delt seg her regner jeg med. Ikke noe mer knebøy ihvertfall :-)

Oi, det var ganske sent. Kanskje du hadde en liten mage? Jeg tror nok ikke mine holder så lenge, eller, det kjennes ikke sånn ut :P
Nei hadde ikke så stor mage:p hehe. Var rundt da den begynte å vokse ånkli:)

Back
Topp