Deltar din partner?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Amalie
  • Opprettet Opprettet
Han er med på ultralydene, men ikke vanlige kontroller :)

Han var med på oul, og har vært med på et par kontroller, og en liten tur til sykehuset pga jeg kjente lite liv. Ellers har jeg spurt han hver gang jeg skal på kontroll om han vil være med, eller om han har noen spørsmål han vil jeg skal spørre om :)

Han skal være med på alle UL (risikosvangerskap), men vanlige legekontroller styrer jeg selv.

Var med på OUL og en ekstra UL. Svangerskapskontrollene og resten av ultralydene var jeg på alene :)

Han var med på mye, men jeg hadde såppass mange kontroller at det ville ikke vært fornuftig, han måtte jo på jobb og jeg ringte om det var noe :-) Men om jeg var veldig dårlig, så ble han med den dagen.

Med på ultralyder, men ikke kontroller :) har blitt litt mye avspasering på han pga flere ivf forsøk, så vi prøver å begrense det litt

Her var han med på alt, bortsett fra noen jordmortimer :)

Nei. Han har lyst til å være med på ting, men går ikke rent praktisk :(

Han har vært med på alle ul, men ser ikke poenget i at han skal være med på kontroll :)

Haha, JA! Men er noe med å ligge der i den stolen med han ved siden av....

PS: Alle sier tul og oul, hva er forskjellen??
For min del tror jeg det blir betryggende å ha ham der, for han er flink til å få meg til å slappe av :)

TUL er Tidlig UltraLyd, altså før den vanlige (Ordinær UltraLyd OUL) man får i uke 17ish :) De fleste tar TUL privat, med mindre man har sykdomshistorie el.l. som tilsier at legen skal henvise deg videre.

Hadde ikke behov for å ha han med til legetimene, men han var med ett par ganger. Han var på de private ultralydene, men ikke oul.

Ser ikke behovet for å ta ulønnet fri for mannen også. Han var med på OUL. Kontroller og samtaler er jo sikkert bare kjedelige for ham. Så han var med på bare OUL.

Han kan være med så fort jeg ferdig med de innvedige ul og går over til utvendig :)

Han har vært med på alle UL og ca halvparten av kontrollene :)

Back
Topp