Deltar din partner?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Amalie
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Amalie

Guest
Er partneren din med på alle svangerskapskontroll og ultralyd?

Han var med på den første kontrollen og ultralyd. Og så var han med på en kontroll til sånn at han fikk høre hjertelyden. I begge svangerskapene. Og det gjør han nok også i neste svangerskap:)

Ja, her har han vært med på alt til nå hvertfall :) Han må uansett kjøre meg til jm (upraktisk beliggenhet), og ha bil til jobben selv, så da kan han jo likesågodt være med på timen ;) Tror han koser seg altså!

Han er kun med på ultralyd om det ikke er noe spesielt som skjer. Han får nok ikke fri fra jobben, men det er uansett ikke så interessant for han å bli med. Han vil ha referat fra timen da, og snakker gjerne med baby :)

Han var med på OUL og en JM time for å få høre hjertelyd og skrive under på farskapserklæring.
Ellers sier han ifra hvis han lurer på noe, og vil gjerne vite hvordan timene gikk :)

Var med en gang til jm og en gang lege ellers ikke noen ting da han jobbet borte

Var med på alle kntr til lege og jm med førstemann. Ingen av oss har særlig behov for at begge møter opp nå med nr 2 så går nok på de fleste alene.

Nei, han har kun vært med på 1 samtale på sykehuset og oul denne gangen. Til mandag skal jeg på vekstestimering, og da blir min beste venninne med :)

Han har vært med på første kontroll hos legen og første kontrollen hos jordmor, pluss tidlig og ordinær ultralyd :) Han blir ikke med på flere vanlige kontroller, men han vil være med på svangerskapskurs/fødselsforberedende kurs.

Min kjære er borte på jobb hele ukene, så det er alltid vanskelig å få det til...Men han har vært med på TUL og OUL....

Min er kun med på oul. Tror ikke han hadde fått fri for å følge meg til de timene, jeg har heller ikke behov for å ha han med, med mindre det er noe spesielt. Men han er med hvis jeg har gått til privat ul for da kan vi ta det etter jobb.

Spurte min gubbe om det nå, svaret var "hvem skulle kjørt om jeg ikke var med?" .. som om jeg ikke har førerkort og nøkler til samme bilen [emoji23]
Han hadde nok vært skuffet om jeg dro på ul uten han

Han har vært med på alle ultralyder, men ingen kontroller. Har var med til jordmor en gang sist. Har doppler så han har fått høre hjertelyden hjemme :)

Han var med på første legetimen og oul, og så skal han vere med på fødselsførebuande kurs på helsestasjonen :) Ellers snakker vi veldig mykje i lag om ka som skjer og om han lurer på noko, men er så ubeleilig for han å ta fri fra jobb for å bli med pga avstanden så han blir berre med om det er noko viktig som skjer. Dei gongane eg har vore på føden har han alltid blitt med :)

Nei... Han skulle egentlig være med på ultralydene men de har endten vært i jobb tiden eller så har han vært syk. :( Svangerskaps kontrollene er han heller ikke på og det er forståelig!

Han var med på absolutt alle kontroller, ultralyder osv osv med første, og kommer til å gjøre det denne gangen også (så langt det lar seg løse rent praktisk)

Back
Topp