Delt nyhet med venner og familie?

Jeg har kun fortalt det til et par venninner .. dette var ikke planlagt i det hele tatt, så har tatt veldig lang tid å «akseptere» at dette faktisk skjer.. Men magen begynner å bli veldig vanskelig å skjule, så når vi får svar på nipt testen til uka så forteller vi til familien å sånn, dersom alt er bra på testen. :) Er 13+6.
Omtrent sånn her åsså, kun fortalt de til de tre andre på jobb, ellers ingen.

Fortalte til sjefen i forrige uke. Er nå kitt over 12 uker på vei, så har booket tul på onsdag å håper å gjøre det mer offisielt etter det :)

Har fortalt det til min side av familien og sjefen. Mannen sin familie får høre det når han er klar og deretter resten. Nå føler jeg nesten det er blitt litt spill av å ikke avsløre seg, men nå som de fleste av mine aller nærmeste vet det så er det enkelt å holde det hemmelig:) Holder det forsåvidt hemmelig for mannen at familien min vet. De har ingen kontakt med hverandre.

Noen som har eldre søsken som har delt det med dem? Hvordan? :) Har en treåring som jeg er veldig spent på å dele nyheten med men tenker februar er så lenge til så vil prøve å holde meg litt til.

Noen som har eldre søsken som har delt det med dem? Hvordan? :) Har en treåring som jeg er veldig spent på å dele nyheten med men tenker februar er så lenge til så vil prøve å holde meg litt til.
Føler også at det blir lenge for søsken å vente, så vi drøye det litt. Nå har vi fortalt det til noen av de nærmeste, og selv om vi har sagt at søsken ikke vet/skal vite det enda, så er jeg litt redd for at de skal plutselig overhøre ett eller annet som avslører det. Men vi tar den sjansen og venter. Kanskje vi forteller når vi har vært på Oul, selv om jeg gjerne kunne tenkt meg å la ventetiden bli enda kortere for dem.

Søskene var de første som fikk vite at det er en baby på vei. Nå er de på navnejakt :) de synes det er stas å bli store brødre og gleder seg. Vi hadde ikke likt at de får høre det fra noen andre.

Vi fortalte litt om gangen, og familie var først ute. Barna fikk vite via en liten eske der vi la ultralyd bilde og strikka tøfler :Heartred Sjefen min fortalte vi nettopp, da jeg måtte sykemelde meg brått. Alle tok det fint og gratulerte oss:Heartred

Begynt å fortelle smått til de nærmeste venner nå. Har ikke tenkt å på publisere i sosiale media før ungen har kommet :joyful: er 13 + 5 nå:Heartred

Back
Topp