Har slitt med brystvegring av og på fra 2 mnd til nå 5,5 mnd. Har alltid fått henne til å ta brystet til slutt, og hun tisser bra, er fornøyd ellers og legger fint på seg. Men i kveld nektet hun helt, og skrek i en time, tydelig sulten så måtte pumpe meg og hun slukte flaska stakkar! Synes det er så sårt at hun ikke vil ha puppen, men må vel bare innse at jeg må begynne å gi flaske av og til. Hun drikker fint om natten og når hun nettopp har våknet om dagen. Problemet kommer dersom jeg tilbyr pupp når hun er veldig trøtt eller sulten. Problemet ligger nok i treg utdrivning, fikk syntocinon nesespray litt sent så da hadde allerede brystvegringen eskalert. Noen som har drevet med fullpumping/delpumping og har noen gode tips? Har veldig sjelden gitt flaske før så er helt grønn. Hva gjør dere på farten? Kan jo ikke vite på forhånd om hun kommer til å ta puppen. Pumper dere ut hvert måltid før babyen skal ha det? Tenker å begynne med grøt nå siden hun ikke virket helt mett etter den flaska og. Så skal kontakte helsesøster i morgen. Men ja, trenger noen råd og gode ord.