Delmål

whatthewhat

Glad i forumet
Nå begynner jeg å bli så lei at jeg har satt meg opp delmål fram til termin! Dette er det jeg gleder meg til framover!

-7 dager til frisørtime (har ikke vært der siden starten av oktober da jeg uansett bare har vært inne.. Naturlig, men stygg ombre)

- 11 dager til permisjon starter (selv om ikke det merkes, så er det Et mål)

- 14 dager til 17.mai

- 20 dager til vår første bryllupsdag

- 34 dager til termin

Hva er deres ?

Gjør som deg !
fd6439c6f4680c37be00d0df67559fc2

Sånne har jeg også :)

- 6 dager til UL
- 7 dager til fødselsforbredende kurs
- 12 dager til mitt siste søskenbarn skal stå konfirmant <3
- 16 dager til permisjonsstart
- 29 dager til 1. juni og fødemåneden vår. Midt i mellom min og kjærestens bursdag.
- 37 dager til termin

Sånne har jeg også :)

- 6 dager til UL
- 7 dager til fødselsforbredende kurs
- 12 dager til mitt siste søskenbarn skal stå konfirmant <3
- 16 dager til permisjonsstart
- 29 dager til 1. juni og fødemåneden vår. Midt i mellom min og kjærestens bursdag.
- 37 dager til termin
Herlig! Og så deilig at det ikke er så mange dager mellom
Hvert mål:) synes det var helt fantastisk da jeg kunne krysse ut ei venninne som hadde født her om dagen:D var siste av 12 (!) jeg kjenner som hadde termin før meg. Og nå har hun også født:)

Herlig! Og så deilig at det ikke er så mange dager mellom
Hvert mål:) synes det var helt fantastisk da jeg kunne krysse ut ei venninne som hadde født her om dagen:D var siste av 12 (!) jeg kjenner som hadde termin før meg. Og nå har hun også født:)

Ikke sant :) Fint med noen litt tette mål også.
12?! :o Skikkelig babyboom i kretsen din da. Skjønner at det var ekstra stas å kunne krysse av for det målet :D

Ikke sant :) Fint med noen litt tette mål også.
12?! :o Skikkelig babyboom i kretsen din da. Skjønner at det var ekstra stas å kunne krysse av for det målet :D
Ja noe så innmari! Forrige gang kjente jeg to, denne gang tolv:D blir iallfall ikke kjedelig i barsel!

8 dager til neste legetime
17 til neste ultralyd
18 til mamma og pappa feirer 35års bryllupsdag med 100 gjester på hotell (deilig å sove borte en natt sammen)
28 til neste jordmortime
30 til permisjon
51 til termin

Back
Topp