N nemi.marselia Forumet er livet 8 Sep 2008 #1 glømte d, sk jo sei d tiliar i dag: gu kor nydeli Saga e, d bilde i signaturen e nydeli
Delirium Elsker forumet 8 Sep 2008 #2 Åh, tusen takk *bli helt rørt* Hun er jammen meg god den jenta...er med på det[;)] Koselig å bli lagt merke til, jeg er liksom ikke så veldig "til stede" føler jeg. Hvordan er det med de fine jentene dine?
Åh, tusen takk *bli helt rørt* Hun er jammen meg god den jenta...er med på det[;)] Koselig å bli lagt merke til, jeg er liksom ikke så veldig "til stede" føler jeg. Hvordan er det med de fine jentene dine?
N nemi.marselia Forumet er livet 8 Sep 2008 #3 ser dæ alltid æ[;)] mine små væks trives å terorrisere mora, så en normal hværdag her[:D]
Delirium Elsker forumet 8 Sep 2008 #4 Hehe! Ja da er alt som det skal da. Mi er bare snill hele dagen....det at all kommunikasjon nå foregår i skingrendes hyl er bare sjarmerende *host* [8D]
Hehe! Ja da er alt som det skal da. Mi er bare snill hele dagen....det at all kommunikasjon nå foregår i skingrendes hyl er bare sjarmerende *host* [8D]