Deling av nyheten

julibia

April 2013s Kreative sjel
Sensommerbarna 2019
Jeg synes det er helt grusomt skummelt å fortelle de rundt oss om graviditeten denne gang.
Er i uke 12 nå, skulle gjerne venta enda litt før jeg sa noe..
Men siden mannen reiser på jobb på mandag valgte vi å fortelle det til Storesøster i dag, så da sprer det seg selv.. Hun ble overlykkelig og synes det var så stas!
Våre foreldre vet at vi er gravide, siden det er IVF, og jeg delte det med mine 3 beste venninner i klubben i går.
Vi har vert på 2 TUL og alt ser fint ut, men det er jo allerede noen uker siden.. Og jeg har så mye mindre symptomer denne gang.. Burde jo være glad for det, men akkurat nå skulle jeg ønske vi kunne spole frem til at magen tydelig vokser og sparkene kan kjennes..
En spennende tid dette, skulle bare ønske jeg klarte å glede meg mer og slå meg til ro med at det går fint denne gang.
 
Skjønner deg. Er så skummelt når symptomene er mindre.. men samtidig så er det jo bra også.
Alt er som oftest bra allikevel må tenke sånn :Heartbigred
 
Det et en skummel tid. Jeg ble avslørt på onsdag så her er det tydeligvis offentlig. På onsdag var jeg i uke 10+0. Ikke vært på tul eller hos lege eller jordmor enda. Har time til jordmor neste mandag. Barna får vite det i morgen. Jeg har fått mage så det synes at jeg er gravid da.
 
Back
Topp