Deling av gravid-relaterte serier

<3mammahjerte<3

Venter første barn i september 2015 <3
Septemberlykke 2015
Hei! Det er sikkert flere en meg som suger til seg alt av gravidstoff som finnes rundt på nettet. Hvorfor ikke dele litt? Jeg har blitt hekta på serier/filmer som er relatert til graviditet eller fødsler. Har sett begge sesongene av jordmødrene på NRK (ligger på nrk sin side, og kan sees gratis), og har begynt å se the midwifes som er tilsvarende serie fra England (jeg ser på youtube).

Jeg har kun set to filmer; knocked up og what to expect when you are expecting:)

"Jeg skal bli pappa" på tlc

Det er jo fiksjon, men jeg synes Call the Midwife er ganske fin - britisk dramaserie om jordmødre i Londons East End på 50-tallet. Noen ganger litt fælt (når ting ikke går bra og sånt), men stort sett rørende/hyggelig/morsomt :) Ligger to sesonger på netflix.

Holder meg unna alt sånt :p Har blitt så utrolig følsom at jeg bare sitter å gråter. Hehe Så her går det i komedie og krim/spenning serier :D

Mener jeg så hele jordmødrene sist og sett mye på fødeavd :D men går det på tv for tiden? Kunne tenkt meg å sette på opptak :)

Ååå så gøy:) må inn på NRK å se jordmødrene:D

Ååå så gøy:) må inn på NRK å se jordmødrene:D

Jeg også! Skal bli min helge-kos så kan mannen se så myr fotball/action filmer/what ever han vil;-):-D Da blir både han og jeg glad! Hehe..

Når jeg var gravid sist, så gikk det en serie på tv 2. "Beretninger om begynnelsen" husker jeg hulka :p

Jeg også! Skal bli min helge-kos så kan mannen se så myr fotball/action filmer/what ever han vil;-):-D Da blir både han og jeg glad! Hehe..

Har sett to episoder å tårene triller hver gang et barn fødes;) jeg som alltid har syntes at slike programmer er "teite":D

Back
Topp