Delfi

Så hyggelig at du spør[:)] Joda akkurat nå er det vel ikke så aller verst. Har hatt litt hjelp her de siste to ukene, men hadde du spurt før det hadde du nok fått et helt annet svar! Jeg var helt alene de første tre ukene og det var tøft.
Jeg syns det er fryktelig slitsomt jeg, 2-åringen syns det er veldig morsomt med lillesøstra, men han syns nok det er ganske vanskelig å ikke ha mamma tilgjengelig like mye som før. Han har blitt veldig aktiv, sutrete og klengete, håper det gir seg snart!
De få minuttene i løpet av dagen som ikke går med til å gjøre et eller annet med ungene sitter jeg som regel apatisk i sofaen, jeg punkterer rett og slett.
Men jeg håper og regner med at alt går seg til etter hvert.

Hvordan går det med dere da? Du har vel ikke hatt det bare lett du heller?

Så godt å høre at du får hjelp[:)]

Her har det gått over all forventning, ungene er greie og jeg var forbredt på at det skulle bli mye værre enn det ble. Kan ikke si at det er enkelt å ha alle fire rundt bena, men de store er mye ute og har vært mye på ferie så jeg har fått en god start. har hatt en del hjelp også med dem små, men nå er hverdagen kommet og jeg har hele tyngden selv - blir lite søvn og melka mi er på vei tilbake pga mangel på hvile og stress men jeg har fått ammet dem begge frem til nå, ammer fortsatt men de blir ikke mette av det så de får tillegg samtidig.
Nå er det jo ferie så dagene går sin gang nå når jeg ikke har noen klokke å gå etter, men gruer meg litt til skolestart for da er det plutselig tider å forholde seg til igjen... ikke bare lett med alt som skal ordnes..

Når det blir en ledig stund her, så prøver jeg å komme innom bv en tur, men stort sett så blir det å punktere i sofaen som deg til neste runde[:-]

Back
Topp