Deletet

de sier det! jeg gikk på p-sprøyta i 2,5 år, tok siste p-sprøyte i begynnelsen av mai 06, fikk ikke tilbake tr før 5 desember 06, fikk positiv eltest 29/30 desember.. så jeg har endelig kommet igang igjen![:)]

ORIGINAL: MILLEBABY

Kan det være vanskeligere og bli gravid etter bruk av p-sprøyte. Har tatt det en gang

Jeg tok en sprøyte for noen år siden (ikke smart, blødde i 39  fæle dager) Da jeg kom for sjekk sa de at jeg ikke fikk en til, da det var muligheter for at det ble vanskeligere å bli gravid etterpå.. Om det gjaldt meg pga. blødningen, eller det gjaldt alle, vet jeg ikke, men synest å huske at det stod noe i pakningsvedlegget om at en måtte slutte ganske lenge før planlagt graviditet..
Du kan sikkert sjekke det her hvis du ikke har pakningsvedlegget lenger www.felleskatalogen.no/pasientutgave/

har du fått noen positive eltester? er veldig lurt å teste med eltester etter p-sprøyta, da noen kan få tilbake TR selv om EL ikke kommer igang igjen![:)]

ORIGINAL: MILLEBABY

Kan det være vanskeligere og bli gravid etter bruk av p-sprøyte. Har tatt det en gang

Hei MILLEBABY! Har svart på tråden din inne på svangerskapet[:)]

Back
Topp