Deletet

jeg forlovet meg da jeg var 17 år. dummeste jeg har gjort.. alt for tidlig tenker jeg nå.er ikke sammen med han lengre.men nå som jeg er 25 begynner det og passe med tiden. men dt er jo helt opp til hver og enkelt hva en føler er riktig:)

hmm..vet ikke helt..mener man skal leve og erfare livet litt før man binder seg med ring til noen.utrolig hvor mye ting kan forandre seg.har vært borti noen som har giftet seg ung og forlovet seg ung,og de er skilt idag for å si det slik.

kommer helt ann på synes jeg.. hadde ei venninne som gifta seg da hun var 17, hun er fortsatt lykkelig gift etter snart 7 år[:D] men man må tenke seg godt om.. det er jo veldig forskjell på hvor "moden" man er, har et intrykk av at mange forlover seg for "moroskyld"...

det er vel opp til dere det da, men jeg hadde kanskje ventet litt.
jeg giftet meg selv når jeg var 22år , syns det var en passe alder, spørs jo også hvor lenge dere har vært sammen også da.

jeg forlåva meg når jeg var 17 gjifta meg da jeg var 18(uten familien sin støte å di var helr ikke til stede,jeg vile ikke ha di dær.angrer på måten e gjik frem på den ganga me nikke at jeg gjifta meg)jeg er fortsat gjift med han å jeg er nå 23 blir 24 i april å da har jeg å vært gjift i 6 år.ble gjif på min 18års dag..har ikke bare vært en dans på roser..men vi er fortsat gjift å har ne nydli tule på 2,5år

Når man gifter seg er et helt individuellt valg, og jeg syns ingen skal dømmes for å velge å gifte seg tidlig.

Jeg giftet meg når jeg var 23, og familien min syns det var tidlig. Det er helt greit at de syns det, men det er ingen som skal legge seg opp i sånne ting, det er noe den som skal gifte seg må få avgjøre selv.

Som presten vår så fint sa, å gifte seg er noe man gjør av kjærlighet, og det er ingen andre enn de to det dreier seg om som vet hva slags valg som er rett for de.

Når i livet man føler at dette er et rett valg, er helt opp til hver enkelt.

Og for å sette det på spissen.. Det er ikke så veldig stor forskjell mellom å gifte seg som 18-åring og som 20-åring. Men det er ingen av aldrene som er for tidlig eller for sent, det er akkurat passe for den som skal gifte seg.

Håper jeg fikk frem hva jeg mente nå.. [:)][:)] uten at noen blir fornærmet..

vi har vært sammen i 4 år, og skal forlove oss til sommeren. da er jeg 22, han 26.
skal gifte oss om 5 år.

det synes jeg er en passende alder, men sånn er smak og behag ;)

jeg synes det er helt greit jeg..[:)]uansett alder er vel det som betyr noe for meg hvor godt man kjenner hverandre og om man er klar for det selv..[:)]

ORIGINAL: Chello

jeg gifta meg i desember (var 24 år) og jeg syns det var aaaalt for tidlig for min del. [&:] Men gjorde det for barna og penger[8D][;)] vanskelig å forklare......

Syns 27-28 år er en passende tid å gifte seg på.

kommer man økonomisk bedre ut av skatter osv om man er gift?
bare lurer

jeg ville ikke giftet meg så ung. jeg har endret meg veldig mye fra jeg var 19 år til nå og det jeg var ute etter hos en kjæreste for 10 år siden, ville aldri vært aktuelt nå. Men det må være opp til hver enkelt det, når man vil gifte seg. Noen gifter seg 16 år gammel og holder sammen resten av livet, andre venter til de godt over 30 år og det ender med skilsmisse. Men det er sånn at jo senere man gifter seg, jo større sjanser er det for at det holder. Men det finnes alltid unntak som bekrefter regelen.

Jeg skjønner ikke de som mener det er greit å få barn når en er 18, men IKKE greit å gifte seg[8|]

Men for all del - det er jo opp til hver enkelt..
Selv valgte vi å gifte oss FØR det var aktuellt med barn[;)]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Jeg skjønner ikke de som mener det er greit å få barn når en er 18, men IKKE greit å gifte seg[8|]

Men for all del - det er jo opp til hver enkelt..
Selv valgte vi å gifte oss FØR det var aktuellt med barn[;)]

mener du det er feil å få barn så tidlig... og at det er feil å få barn før man er gift? ikke for å krangle, men hørtes bare sånn ut utifra at måten du uthevet skriften på. Spør KUN fordi jeg lurer..[:D][:D][:)][:)]

Gifta meg første gang når jeg var nitten, nesten 20.
Fikk barn 2 år etterpå.
Det gikk rett til helvete!!!!!
Tok meg lang tid (9 år) å bryte ut.

Er derimot langt ifra sikker på om det hadde så mye med alderen vår å gjøre........

Men jeg var nok for umoden til å forstå at vi ikke passet sammen!

Livet er et sjansespill!!!
Den som intet våger, intet vinner!!!!

Jeg var 24 da jeg giftet meg og syntes jeg var kjeeeempeung [8D] Synes kanskje at 18 er litt vel tidlig ja. Men det er jo forskjell på folk - forlovet meg som 17-åring, det forholdet varte ikke lenge kan du si. 

Det syns jeg får bli opp til hver enkelt[:)]

vi har vært sammen i fire år nå, men ingen forlovelse eller giftemål om hjørne... ikke vil jeg egentlig gifte meg heller, ikke han heller.. [:D][:D] men men..

18 år å gifte seg?? Tja, syns det er litt tidlig.. men det er da opptil hver enkelt å velge det.. Men jeg må få si at, man burde være ganske så sikker i sin sak før man gifter seg.. det er ikke bare å gifte og skille seg, og fortsette sånn fra tidlig alder.. det er ikke pent ovenfor seg selv, men det er min mening da [:)]

Back
Topp