Joffen

Gift med forumet
VIP
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=23903873&mpage=1

????

Jeg husker ikke hvem som laget tråden, noen???

Solsikkebaby AKA mortilenjenteoggutt.
Tror jeg det var [8D]

ORIGINAL: Sanka

Tror jeg det var [8D]

Hvis det stemmer, så er det andre gang på kort tid at den brukeren er fjernet av admin. Hun sa forrige gang at hun ba om det selv, uten at jeg fikk med meg hvorfor...

ORIGINAL: Kleo79

Tror jeg det var [8D]

Hvis det stemmer, så er det andre gang på kort tid at den brukeren er fjernet av admin. Hun sa forrige gang at hun ba om det selv, uten at jeg fikk med meg hvorfor...

Virker jo litt rart spør du meg[8|]

ORIGINAL: Joffen

Tror jeg det var [8D]

ja, det der var litt merkelig...

ORIGINAL: Soul

ORIGINAL: Joffen

Tror jeg det var [8D]

ja, det der var litt merkelig...

blir litt nygjerrig ja [8|]

jeg og stussa veldig på dette.... [8|]

Ja, ja.. om man er her inne uten å "ha noe her å gjøre", men later som man er mamma eller gravid eller hva som helst, DA har man så store problemer at man bare må la stakkar'n være tror jeg..
Dessuten er det jo ikke første gang vi opplever sånne her, så vi vet jo at nettet er fullt av freaks! 
Bare håper ikke jeg ender opp med en fake som "hemmelig venn"[8D][8D]

ORIGINAL: Charlis

Ja, ja.. om man er her inne uten å "ha noe her å gjøre", men later som man er mamma eller gravid eller hva som helst, DA har man så store problemer at man bare må la stakkar'n være tror jeg..
Dessuten er det jo ikke første gang vi opplever sånne her, så vi vet jo at nettet er fullt av freaks! 
Bare håper ikke jeg ender opp med en fake som "hemmelig venn"[8D][8D]

Nei, det får vi ikke håpe noen av oss ender opp med[&:] Får håpe at disse "trollene" ikke melder seg på[:'(]

Heeeeeelt i starten,om noen husker,hehe.
Meeeeen,syns ikke vi skal trekke noen konklusjoner for fort jenter.
Kaaaan jo hende brukeren har en grunn [:D]

*justsaying*

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Heeeeeelt i starten,om noen husker,hehe.
Meeeeen,syns ikke vi skal trekke noen konklusjoner for fort jenter.
Kaaaan jo hende brukeren har en grunn [:D]

*justsaying*

Neida, du har rett i det- så klart!men man tenker liksom litt i de baner når man har sånne her inne før[8D]

før min tid... hehe.... syns jeg har vært i gruppa for alltid [:D] hehe.... mars 2010[;)]

ORIGINAL: Novemberstjerne

før min tid... hehe.... syns jeg har vært i gruppa for alltid [:D] hehe.... mars 2010[;)]

Kanskje du var i "gravidtåke" når det pågikk da

merkelig!! hva er greia med å slette seg hele tia tru?? lukter litt muffens av dette her syntes jeg...

veit ikke om det har vært troll her før jeg kom inn?var litt seint ute[8D] veit i hvert fall det var på oktober[;)]

ORIGINAL: Novemberstjerne

Har det vært noen fake novembermammaer da??

hun med prematur-tvillingene(?)... men hun innrømmet det aldri, så hvem vet.

men tipper solsikkebaby dukker opp igjen. trenger jo ikke være troll av den grunn.

Back
Topp