deler mor og far på å stå opp om natten?

Her er det jeg som står opp, jeg som har matfatet[8D]

Uansett så sover sambo så tungt at han enser ikke engang om lillegutt ligger rett ved siden av han og hylskriker[8|]
Er lettere å ta bleieskiftet selv enn å få liv i hn for å gjøre det....

Men nå er vi så heldige at han 99% av nettene bare våkner for å spise, for så å sovne igjen rett etterpå[:)]
Hadde vi måttet bære og bysse hele nettene hadde det vært andre boller[;)]

Er oppe bare en gang om natta, da ammer jeg så vanskelig for gubben å hjelpe til da[:D]

Jeg drar sengen hennes helt inntil vår om natten, så jeg løfter henne bare rett over i vår når hun våkner. Ammer henne og legger henne tilbake i sin seng. Heldigvis våkner hun stortsett bare en gang om natten, og så på morningen igjen. Da ammer jeg igjen, og så tar ofte mannen og skifter bleie før han går på jobb. Da kommer han inn igjen med henne og legger henne i sengen vår. Så sover vi til 9-10 [:)]

ORIGINAL: Lillingen x2

Kun jeg som står opp, sambo står opp med småen om morningen[;)]

Her sover han i vugga inntil min side av sengen. Så når han våkner og vil ha mat, løfter jeg han opp i halvsøvne, slenger ut puppen og legger han ned igjen når han er mett. Så er ikke mye bryet om natten egentlig...

Samboeren tar stort sett snuppa om morningene slik at jeg og jacob kan ligge lenge og sløve [8D] I helgene bytter vi på å stå opp med Marlene.

her er det kun jeg som er oppe om natta, men Emma er bare våken en gang på nattmorningen så vi sover hele natta:) er kun jeg som kan ta henne uansett siden sambo jobber hver natt

Hende han skifte bleie på natta, men som regel e d som står opp me lillemor.. Om storesøster våkne så går som regel han.

her er det kun jeg som tar på natta..jeg har puppene, så er litt vanskelig for sambo å fikse dette[8D] men vi er så heldig(foreløpig) at Emilie sover fra stort sett 11-12 til klokka 05-06 [:)]
...men når det er sagt...så kan emilie skrike og bælje ganske mye før sambo hører dette:p

ORIGINAL: MammaOkt

Jeg ammer om natten, men blir ikke lillemannen fornøyd/mett, så står mannen min opp og lager mme.

I helgene så står som regel mannen min opp om natta og ordner til så jeg kan få sovet ut. Så ammer jeg om morgenen.

Greit at de skal på jobb, men vi er jammen meg på jobb om dagene vi også. Og jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger det var vært mulighet for meg å gå å legge meg å sove på dagen-

kunne ikke vært mer enig. er ikke akkurat noe 8-16 jobb å være småbarnsforeldre.

Her er det jeg som tar ham om natta. Jeg ammer og det er jo puppen han skal ha, men har hendt at pappaen har tatt bleieskift om jeg er for sliten. Vi gir også tillegg med mme på kvelden og den tar pappaen seg av [:)]

Må si mange av dere høres heldige ut. Lillegutt her legges 23 får så mat klokka ca. 01.30, 3.30, 5, og så en del på mårrasia. Tar han opp i senga vår på mårrasia og da aner jeg ikke hvor mange ganger han får før det er mårran rundt klokka ni. Får gjerne mat 5 ganger i løpet av natta, men så skal han ha mat med 1 og en halvtimes mellomrom om dagen også, og ligger 20 minutter hver gang han får mat. Kan si jeg er en smule trøtt om dagen. [&:]

Back
Topp