Deler du

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
private ting på generelt? Altså problemer du ønsker hjelp til ang barna eller deg selv? Eller holder du deg til terminforumet. Føler det er mye "faktatråder" her...

Jeg kan spørre om litt råd ang barna, men er vel ikke så voldsomt personlig her tror jeg :) Da holder jeg meg unna bv :p

Nei, jeg deler mest om meg selv men sjeldent om andre. Jeg bryr meg ikke så veldig om noen kjenner meg igjen helt ærlig. :)

Deler ikke så mye på bv, men skulle jeg gjort det så hadde det nok blitt på generelt. Har for store barn for terminforum og så føler jeg at det er hær det er mest aktivitet og mulighet for å få flere svar;)

Ting jeg ikke ønsker hvem som helst skal kjenne igjen deles på det lukkede terminforumet. Det har sine fordeler og ulemper.
Med et aktivt terminforum får jeg alltid svar, men skulle av og til hatt flere svar, noe jeg nok ville fått på et av de ikke-lukkede forumene.
Dog synes jeg ofte det er kjekt å få konkrete råd fra noen som kjenner litt til oss og vår situasjon. Så får generelt bli akkurat det - litt mer generelt. :-)

Stiller spm der jeg finner det mest hensiktsmessig, men ikke av veldig privat karakter

Jeg tenker mer på å spørre om ting man selv trenger svar på. Ikke info om andre brukere.

Nei, tror ikke jeg deler så mye. Tilhører ikke noe terminforumet heller.

Usikker på om jeg noensinne har opprettet tråd på generelt jeg :p prøver å finne rett underforum for det jeg evt måtte lure på..

Jeg tenker godt over hva jeg deler på generelt/åpne underforum og ikke. Må si det er sjeldent jeg deler veldig personlige ting åpent.

• Liker
Reactions: BMC
Deler ikke personlige ting så ofte nei.

Kan nok skje oftere på terminforumet. I den grad det er noe mer aktivitet enn skravletråden 4-5 stykker av oss er innom :-P

Tja. Har kanskje skjedd men ikke så ofte .. har spurt om noe utslett og sykdom noen ganger ! Er jo mange med god erfaringer her ! Så tar imot råd og tips :)

Er ikke mye som skjer på terminforumet mitt nå mer, så det jeg måtte lure på av ting og tang er spredt ut over resten av forumet :p

Nei det gjør jeg på termingruppa mi på skjult :)

Jeg tenker godt over hva jeg deler på generelt/åpne underforum og ikke. Må si det er sjeldent jeg deler veldig personlige ting åpent.
Jeg tenker ala bilder av utslett eller tanker du har rundt valget av bilstol eller hvilke løsninger folk har på et hverdagslig problem og sånn. Ikke "hvilken farge er det på sokkene dine". Altså tråder her du liksom bruker forumet til din fordel, altså du får personlig noe ut av svarene.

Det er liksom forskjell på å spørre "når sluttet barnet ditt å sove på dagen?" og så ikke noe mer. Og "ungen min på 2 år bruker lang tid på å sovne, men hvis han ikke sover så blir ettermiddagen slitsom. Vi gjør sånn og sånn, kan det og det hjelpe? Tips?"

Jeg tenker ala bilder av utslett eller tanker du har rundt valget av bilstol eller hvilke løsninger folk har på et hverdagslig problem og sånn. Ikke "hvilken farge er det på sokkene dine". Altså tråder her du liksom bruker forumet til din fordel, altså du får personlig noe ut av svarene.
Mulig jeg misforstod hva du mente med "private ting" da. Deler sjeldent/aldri bilder på åpent. Men spør gjerne om ting som er relevant for meg ja. Det er vel naturlig det.

Hvis det er noe jeg trenger tips/råd til, og nå frem til flere enn de på termingruppa, spør jeg gjerne her ;)

Back
Topp