Deler dine barn rom?

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Ungene har hvert sitt rom nå, men når nummer 3 kommer så blir det 1 rom for lite.. Vi har et rom i kjelleren vi tenkte gjøre om til soverom når storebror er stor nok til å flytte ned[:)]

Men vi har lyst å ta bort det ene soverommet oppe og heller få større stue og åpen trapp ned til kjelleren hvor det er kjeller stue med åpen peis osv.. Men da må de 2 minste dele rom, men samtidig vil de ha kjellerstua de kan være i når de har besøk da[:)] Tror dere det vil funke? Trives dine barn med å dele rom?

Våre barn deler rom, det ene er snart 4 og andre blir 2 i april. Fungerer greit så langt. Grunnen til at de sover på samme rom er at da er de i samme etasje som oss. Skal også fjerne et rom nede slik at kjellerstua blir større. Får vi flere barn skal noen av dem på loftet (som etterhvert skal innredes med 2 soverom)

Mine gutter deler rom og de trives veldig godt med det [:)]

guttene på 6 og 3 deler rom her funker veldig fint [:)]

ORIGINAL: LøveFisk i spionklær

Nei. Greit når de er små, men når de blir store synes jeg barn skal slippe å dele rom...

Ja det tenker jeg også..men siden de da har kjeller stuen kan de være der når de har besøk[:-]
Blir også 8 år mellom eldste og yngste så om storebror flytter ut når han er 20 er minste 12 år og da får de eget rom[:D] hmm...litt usikker jeg ja[:-]

Mine deler rom og det går helt fint. Nå hjelper det nok i forb med legging at de har køyeseng og Knøtta ikke kommer seg opp i toppetasjen for å rase med søstra, da. [8D]

ORIGINAL: Sicily

Mine deler rom og det går helt fint. Nå hjelper det nok i forb med legging at de har køyeseng og Knøtta ikke kommer seg opp i toppetasjen for å rase med søstra, da. 

Ja vi må også ha køyeseng

Men er planen at de må dele rom til de flytter ut?
Det blir jo til at mine må dele frem til storebror flytter ut, gjør han det som 20 åring er de andre 15 og 12

ORIGINAL: Rebecca85

Mine deler rom og det går helt fint. Nå hjelper det nok i forb med legging at de har køyeseng og Knøtta ikke kommer seg opp i toppetasjen for å rase med søstra, da. [8D]

Ja vi må også ha køyeseng [:D]

Det blir jo til at mine må dele frem til storebror flytter ut, gjør han det som 20 åring er de andre 15 og 12[:-]

Nei, vi leier bare her til vi finner noe å kjøpe. Så de får egne rom etterhvert. Vanskelig å finne hus med mer enn tre soverom, da, så de minste må vel dele rom uansett. Da blir de å gjøre det til Snuppa flytter ut hvis vi ikke kan bygge ut eller bygge om og få et eksta rom. Hun er jo 5 år eldre enn Knøtta. [;)]

ORIGINAL: Rebecca85

Ja vi må også ha køyeseng [:D]

Det blir jo til at mine må dele frem til storebror flytter ut, gjør han det som 20 åring er de andre 15 og 12[:-]

Nei, vi leier bare her til vi finner noe å kjøpe. Så de får egne rom etterhvert. Vanskelig å finne hus med mer enn tre soverom, da, så de minste må vel dele rom uansett. Da blir de å gjøre det til Snuppa flytter ut hvis vi ikke kan bygge ut eller bygge om og få et eksta rom. Hun er jo 5 år eldre enn Knøtta. [;)]

Vi har ikke mulighet til å bygge ut..men kan kanskje dele opp vaskerommet i kjelleren til et lite soverom[:-] trenger ikke så stort rom om de har en kjellerstue vel[:-]

Tror mange vokser opp med å dele rom og må man så må man[:)]

ORIGINAL: LøveFisk i spionklær

Nei. Greit når de er små, men når de blir store synes jeg barn skal slippe å dele rom...

ja,det er jo det idielle, men er ikke alle som har muligheten for at alle barna kan få alenerom...
Jeg delte med søsteren min til jeg var 10-11år eller noe, og gikk greit det..
Når de ikke vet om noe annent så tar de heller ikke skade av det[:)]

Her må vi gjøre forandringer nå siden vi må få ordnet med bade
så da ska ungene inn på det som vi har som soverom der er det to kott med vinduer på hver sin side så sengene blir plasert inn på kotte slik at de har hver sin soveplass og rommet i midten blir oppholdsrom med leker og etc. Så håper det vil fungere for oss

slik det er nå så har vi det største rommet, jentungen har rom i samme etasje som oss og guttungen har rom nede og der har vi planer om å ha bad

De har egne rom.
Men Nikoline sover enda inne hos oss siden jeg enda natt-ammer. Men snart (forhåpentligvis) så skal hun inn på eget rom [:)]

Her deler ungene rom...Skal kjøpe køyeseng til de nå i februar eller til sommeren...Vet ikke helt...

Nå er det jo 5 år mellom mine og det ganske så stor gleppe synes jeg...Men det går greit..De sover der inne sammen bare og Casper er den eneste som "får" leke der inne...Er i grunn "hans" rom da...

Håper vi får flyttet snart så de får hvert sitt soverom...Tror han har lyst på det...

Men det går greit da... Ikke noe problem...

mine deler rom- ingen problem.. men de er tvillinger da så de er jo ikke vant til noe annet.. og de får dele rom til de selv ber om eget rom[:)]

Her har eldstemann på 13 eget rom, mens jentene på 8 og 2 år deler rom, å ja de trives me det [:)] - de har oxo egen kjeller stue for seg selv, å det er fryktlig deilig for oss voksene når de har besøk [:D]

Back
Topp