Dele resultat fra eggløsningstester

Moonstone

Betatt av forumet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Jeg har akkurat begynt med testing og lurer på om andre kan dele hvordan testene deres ser ut på en vanlig syklus? Min steg litt i dag men er fortsatt på low, så lurer på hvordan det ser ut på high og peak. Lurer også på om det er på peak at man har eggløsning?
 
Ovulation is considered to occur 28-36 hours after the beginning of the LH rise or 8-20 hours after the LH peak.

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/6821195/
Du finner mange bilder av positive EL-tester om du googler, men uansett:

Screenshot_20231220_143654_Premom.jpg
 
Ovulation is considered to occur 28-36 hours after the beginning of the LH rise or 8-20 hours after the LH peak.

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/6821195/
Du finner mange bilder av positive EL-tester om du googler, men uansett:

Vis vedlegget 422783
Takk, for svar. Første gang jeg tester så er redd for å gå glipp av det! Ser du har testet flere ganger på CD 21 her. Siden det gikk opp og ned igjen betyr det da at eggløsningen har skjedd på cd 21?
 
Takk, for svar. Første gang jeg tester så er redd for å gå glipp av det! Ser du har testet flere ganger på CD 21 her. Siden det gikk opp og ned igjen betyr det da at eggløsningen har skjedd på cd 21?
Ikke nødvendigvis tror jeg, men jeg vet at min EL kommer raskt etter jeg får LH-surge på grunn av at jeg også tar progesteronblodprøver på CD 23. Så den syklusen (forrige syklus) hadde jeg vel allerede 25 i progesteron på CD 23, så da kan ikke EL ha skjedd senere enn CD 21 tenker jeg. Jeg fikk også tydelig EL-smerte kl 16 på CD 21 (bruker letrozol så da får man gjerne litt kraftige EL-symptomer).
 
Slengt med noen , kan hende noen er to ganger. Men da får du sett :)
 

Vedlegg

  • IMG_5189.jpeg
    IMG_5189.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 63
  • IMG_5172.jpeg
    IMG_5172.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 57
  • IMG_4776.png
    IMG_4776.png
    2,6 MB · Visninger: 59
  • IMG_4770.jpeg
    IMG_4770.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 49
  • IMG_4766.jpeg
    IMG_4766.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 52
  • IMG_4504.jpeg
    IMG_4504.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 61
Slengt med noen , kan hende noen er to ganger. Men da får du sett :)
Tusen takk! Jeg blir ikke helt klok av dette hvor raskt leser dere av testene? Min blir sterkere i løpet av de 5 minuttene. Sterkest på 3-5 min også blir den mye sterkere etter de 5 minuttene. Står jo at man ikke skal lese av like etter 5 min, men synes det er litt vanskelig å vite akkurat når i løpet av de 5 min som er riktig. Ser ut som min er over på høy.
 
Tusen takk! Jeg blir ikke helt klok av dette hvor raskt leser dere av testene? Min blir sterkere i løpet av de 5 minuttene. Sterkest på 3-5 min også blir den mye sterkere etter de 5 minuttene. Står jo at man ikke skal lese av like etter 5 min, men synes det er litt vanskelig å vite akkurat når i løpet av de 5 min som er riktig. Ser ut som min er over på høy.
Ka det synes jeg er vanskelig å vite helt også . Har nok venta lengst mulig innimellom fordi det gjør hodet mitt bedre :bag: Men jeg tar bilde av testen i snitt 3,5 til 4 min etter .
 
Hei jeg er ny med eggløsningstester som ikke er cb digital med dobbel indikator. Prøver å bli gravid igjen etter ma (begynnelsen av september), og stoler ikke helt på den digitale lenger da syklusen min er uregelmessig. Ville derfor prøve test strimler fra smile. Bruker appen smilereader. Forsøkt å sette meg inn i hvordan man leser av strimlene, og gir ikke mening i forhold til hva jeg ser og hva appen tolker. Den sa første strimmel at jeg hadde LH-topp, andre test dagen etter også. I dag sier den at eggløsning har vært. Men sånn jeg ser det, er alle tre dager negativ. Den digitale CB ga blinkende smilefjes i dag og i går, altså sier den at eggløsning er nær, men ikke har vært enda. Føler meg forvirret. Noen som vil dele tanker rundt dette med meg?
 

Vedlegg

  • IMG_0027.png
    IMG_0027.png
    176,5 KB · Visninger: 41
Back
Topp