Dele på Facebook?

lolol

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Julegavene 2019
Ja eller nei?

.. Og hva skal du i så fall skrive/legge ut? Finnes jo så mange morsomme varianter :)

Har delt på Facebook :)
La ved ultralyd bilde å skrev: en liten skatt ventes i november :) blir det med eller uten tut? Uansett vi gleder oss masse <3

Jeg har ikke lagt ut noe på Facebook, men så er jeg ikke en stor Facebook-bruker. Men sagt muntlig ifra til de nærmeste av venner og familie :) og resten finner det ut i løpet av de nærmeste ukene.

Vi kommer kanskje til å dele det på Facebook etter oul når vi (forhåpentligvis) vet hva vi venter :)

Har delt på facebook. Jeg driver privat, og har kjempe mange rideelever rundt om. Så av praktiske årsaker fant vi det best å bare fortelle det til alle via facebook ☺ la bare ut et bilde av en grønn smokk ☺

Nei ikke delt på facebook, men alle våre nære venner, familie og kolleger vet det :)

Sist delte jeg et par uker før termin på fb :-) denne gangen vet jeg ikke om d blir etter oul eller helt på slutten. De nærmeste vet d jo nå uansett :-)

Ikke delt noe på Facebook. Sist så skrev vi noe etter OUL, får se hva vi gidder nå. Er ikke så aktiv der inne akkurat :p

Tror ikke vi blir å dele på FB før Lillingen er født.

Jeg tror ikke vi kommer til å annonsere noe på facebook, evt ikke før vi har familiebilde en stund etter fødselen. Det har blitt så mange fjernt bekjente på Facebook, jeg tenker det er triveligere at folk får vite det litt etter hvert, ettersom de treffer oss e.l.

Jeg tror ikke vi kommer til å annonsere noe på facebook, evt ikke før vi har familiebilde en stund etter fødselen. Det har blitt så mange fjernt bekjente på Facebook, jeg tenker det er triveligere at folk får vite det litt etter hvert, ettersom de treffer oss e.l.
Enig med deg. Er så utrolig mange på Facebook som jeg egentlig har noe som helst med å gjøre, og etter min erfaring er Facebook en av de verste ryktesprederne. Så vet ikke om jeg ønsker å dele det der

Skal nok dele på facebook etter oul eller noe:) vet ikke akkurat hvordan. Men først må mannen iallfall informere alle søsknene sine, ville blitt kjipt om de fant det ut på facebook:p de bor langt unna og vi snakker ikke så veeeldig mye med de, men likevel, de er jo familie:)

Jeg opprettet hemmelig gruppe for de jeg ville dele det med på fb, da deler jeg bilder og ting med dem. Gubben er ikke så glad i fb, håper på å få dele det etter ul i uke 18 :)

Back
Topp