Dele nyheten

maldita

Forelsket i forumet
JuniJubel2021
Hvordan skal dere vakre høner dele nyheten om barnet i magen til FB? Familie? Venner? Andre barn i familien?

ideer?? :D
 
Sniker innom her fra sent i mai - vi fortalte det til de kommende besteforeldrene for noen uker siden allerede. Mannen min sa han ville ta et bilde av dem, men filma egentlig, og så sa han sånn "si smiiil" eller noe sånt, men lata som han måtte ta ett til bilde etterpå, og da sa han "1, 2, 3... ***** er gravid!!". :D Veldig koselig å se på filmen etterpå!
Vi fikk ideen fra sånn pregnancy reveal-filmer fra nettet :happy:
 
Sniker innom her fra sent i mai - vi fortalte det til de kommende besteforeldrene for noen uker siden allerede. Mannen min sa han ville ta et bilde av dem, men filma egentlig, og så sa han sånn "si smiiil" eller noe sånt, men lata som han måtte ta ett til bilde etterpå, og da sa han "1, 2, 3... ***** er gravid!!". :D Veldig koselig å se på filmen etterpå!
Vi fikk ideen fra sånn pregnancy reveal-filmer fra nettet :happy:
Såå smart:D
 
Sniker innom her fra sent i mai - vi fortalte det til de kommende besteforeldrene for noen uker siden allerede. Mannen min sa han ville ta et bilde av dem, men filma egentlig, og så sa han sånn "si smiiil" eller noe sånt, men lata som han måtte ta ett til bilde etterpå, og da sa han "1, 2, 3... ***** er gravid!!". :D Veldig koselig å se på filmen etterpå!
Vi fikk ideen fra sånn pregnancy reveal-filmer fra nettet :happy:
Denne måten å fortelle det på er så koselig! Har lest/sett den jeg også :love017 Vurderer den til noen, men etter de nye koronatiltakene kan en jo ikke være med noen nesten :confused1
 
Denne måten å fortelle det på er så koselig! Har lest/sett den jeg også :love017 Vurderer den til noen, men etter de nye koronatiltakene kan en jo ikke være med noen nesten :confused1

Nei, det spørs jo når man vil fortelle også. Vi kommer nok fremdeles til å besøke familie og de aller nærmeste vennene våre, i mindre grupper selvfølgelig og etter retningslinjene som er nå. Trenger jo ikke å være at man forteller til så mange om gangen, her var det besteforeldre og ei kommende tante som var tilstede, og vi var bare 5 i rommet (man kan jo være flere enn det) - så det kan jo fungere fint sånn uansett :happy:
 
Nei, det spørs jo når man vil fortelle også. Vi kommer nok fremdeles til å besøke familie og de aller nærmeste vennene våre, i mindre grupper selvfølgelig og etter retningslinjene som er nå. Trenger jo ikke å være at man forteller til så mange om gangen, her var det besteforeldre og ei kommende tante som var tilstede, og vi var bare 5 i rommet (man kan jo være flere enn det) - så det kan jo fungere fint sånn uansett :happy:
Vi har ganske stor familie, også kan vi ikke være med mer enn 10 personer i løpet av en uke, så det kan ta sin tid før alle får vite det :hilarious: Men men, er en veldig rar tid nå, så det får bare være :happy: Kanskje vi bare sender bilde til noen :)
 
Med kommende storebror fikk mamma en body pakket inn på julaften. Jeg fikk stefaren min til å filme pga de feiret jul i USA. :happy:

Nå har jeg kjøpt inn storebror genser. Mamma er alltid sånn som kommenter hva han har på genseren så håper det ikke tar sååå lang tid :hilarious:. Håper å få til en tul rett før jul hvor vi forhåpentligvis får vite kjønn. Så da får hun en pakke med ultralyd bilde og noe rosa eller blått :D
 
Vi har vært i gjennom flere prøverørsforsøk og i alle år har vi vært åpne med familien om hvordan det går og utfallene (alltid negativt). Nå ved dette forsøket hadde vi fått testedato fredag 18.september og det visste begge sider av familiene våre :) Allikevell klarte jeg jo ikke å la være å teste tidligere, så da vi på onsdags kveld 16.september (2 dager tidligere enn de forventet svar) fikk positiv digital test reiste vi en liten runde å «la testen rett i fanget på de» :D Angrer på at jeg ikke filmet! Mamma spesielt ❤️ Men det ble i alle fall vellykket :woot:
 
Back
Topp