Dele nyheten

LuckyH

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2018
Når fortalte du om at du er gravid eller når planlegger du å gjøre det?
 
Med første fortalte vi det i uke 8 til nærmeste familie og venner da jeg var så dårlig..
Nå er jeg veldig usikker.. ønsker egentlig å vente en stund (uke 12-15), men tror det blir vanskelig, kommer nok til å si det i slutten av september/begynnelsen av oktober, da er jeg 8/9 uker på vei, og har vært på tidlig ultralyd. [emoji4]
 
Med første fortalte vi det i uke 8 til nærmeste familie og venner da jeg var så dårlig..
Nå er jeg veldig usikker.. ønsker egentlig å vente en stund (uke 12-15), men tror det blir vanskelig, kommer nok til å si det i slutten av september/begynnelsen av oktober, da er jeg 8/9 uker på vei, og har vært på tidlig ultralyd. [emoji4]
Jeg er som deg ønsker egentlig å vente til uke 12-15, men samtidig har jeg kjempe lyst til å fortelle det til de nærmeste.
 
Skulle gjerne greid å tøyle meg og holdt det lenge hemmelig. Men magen min har allerede nå gravidform og er stor ( pga assistert befruktning), så selv nå er det vanskelig å kle seg på en "umistenkelig måte". Dessverre vil det nok snart vises for hele verden.så før det må vi rekke å fortelle familie. Planen er å holde til uke 7 etter tidlig ultralyd.
 
Me første fortalte vi d til nærmeste familie i uke 7-8 og nærmeste venner noen uker etterpå, gjør det samme denne gangen, men til enda litt flere venner[emoji38]
 
Jeg er som deg ønsker egentlig å vente til uke 12-15, men samtidig har jeg kjempe lyst til å fortelle det til de nærmeste.

Jaa det er rart det der.. synes det er koselig å ha en liten hemmelighet, men likevel lyst til å fortelle det til alle.. jeg har allerede gravidform på magen, og begynner å bli ganske dårlig, så får se hvor lenge vi klarer å holde oss [emoji87][emoji4]
 
Fortalte det tidlig til mine foreldre og søstre siden de har visst at vi har holdt på med assistert befruktning. Vi venter litt med hans familie, og venner av oss enda. Fikk se ett bankende hjerte 6+1, og skal på ny kontroll når vi når uke 8. Etter det deler vi det nok med resten av familien og etterhvert venner [emoji4]
 
Hadde ein SA i fjor sommar, og har ikkje kjempe lyst at heile verda skal vita at me prøver å få nummer fire. Så kjem nok til å venta ei stund før det blir "offisielt". Men eg plar å bli såpass dårlig at eg har problem med å fungere normalt, så eg tenker me kjem til å fortella det til dei nærast (slekt og vennar) etter tidlig ultralyd kanskje. Eller før. Eg fortalde det til eldste ungen min i går. Og har tenkt å seia det til mellomste og. Dei vil merka at noko er rart og annleis, eg som ikkje orker å lage mat osb, så dei fortener uansett å få vita kvifor.
 
Jeg har fortalt det til mormor og mine nærmeste venninner. Hadde en MA i mai og synes det er godt å ha noen å snakke med både hvis det går bra og hvis det ikke gjør det [emoji5]️ Har også fortalt det til sjefen, jeg har vært endel sykemeldt det siste året pga kronisk sykdom og ble sykemeldt et par uker nå med kvalme og oppkast, så jeg synes det er greit at hun vet det. Resten av familien får antagelig vite det etter TUL, så lenge alt er bra [emoji5]️
 
Mamma vet. Hun får alltid vite alt med en gang, for vi har et kjempegodt forhold. Og ene venninnen min vet, men det er bare fordi jeg ikke kan lyve og hun "var så frekk" at hun stilte meg direkte spørsmål om jeg var gravid sist hun var på besøk. Bekreftet ikke, men hun skjønte nok det ja [emoji23]

Utenom de så ønsker jeg vente til etter tul for å se om det er liv etter fjorårets ma.
 
Back
Topp