Dele nyheten??

Siden jeg plages med kvalme så har vi måtte sagt t til svigers, svigermor er nemlig sjefen min. Å hun skjønte ikke hvorfor jeg kom med sykemelding på sykemelding.
Har sagt det til mine foreldre og to venninner. Skal på ul nå på onsdagen så da spør det om jeg forteller det :) Føler at når jeg har vært på ul så er det trygt, da skal det litt til for at det skal gå galt :)
De andre to sv.skapene mine sa jeg det til alle i uke 8 :D

eg har fortalt det te besteveninnå mi og søsterå mi.
Komme nok til å fortelle det til mamma og svigermor i nesteuke.
Å når jeg er 8 uker på vei, skal jeg fortelle det i klubben.
Og når jeg er 12 uker på vei skriver jeg det på facebook.
Skal si det til sønnen vår helga før 12 uker, slik at han kan komme i bhgen med genseren "Jeg skal bli storebror" på mandagen :) Selv om eg tror han har en mistanke på at eg e gravide siden sambo aldri klare å la vær å snakka om babyen i magen når småen e i nærheten :p

Her er det kun sambo og bestevenninna mi som vet om det. Resten av venner, familie og jobb skal ikke få vite noe før jeg er minst 12 uker :)

Her er det ingen utenom meg og mannen som vet det foreløpig. Vi skal på UL på tirsdag og om en uke reiser vi til svigers, og da får de vite det. Da er jeg 8 uker på vei. Skal være der i 3 uker, og når vi kommer hjem skal mine foreldre og mormor få vite det, og etter det resten av verden... Kan være at jeg forteller det til bestevenninna mi før vi reiser da, hvis situasjonen byr seg.. :)

BV app on iPad

her er det kun samboer og min mamma som vet det! er 7+3 idag.
Døøøør etter å fortelle det til bestevennina mi, og de andre vennene våre, men samboer er streng på dette!:p Han vil ikke si noe til noen i tilfelle det ikke går veien!

Så gleder meg enooormt til legetimen 5 Mars er overstått slik at jeg kan fortelle det videre!

fortalte til mamma og pappa da jeg var 6 uker..også er det ei venninne som vet det,søskenbarnet mitt som har hvert med på UL og noen på jobben pga. sykemelding osv.. syntes det er greit at det er noen å støtte seg til om det går galt denne gangen også.. er vist en på bygda som har fått tak i det også av ei som har overhørt ei telefonsamtale.. og han holder ikke tett tror jeg.. men tenker at det er da ikke tabu å evt miste så greit at folk kanskje heller da kan ha forståelse av hva man da evt går igjennom om man mister

Tenkte å fortelle det til kommende besteforeldre nå til helgen. Sambo reiser bort til uka og blir borte i 4-5 uker. Og jeg er ikke så god på å be om hjelp, så håper de tilbyr seg litt når de vet ståa :)

Back
Topp