M Marie00 Flørter med forumet Sensommerbarna 2016 17 Des 2015 #21 Tror jeg bare skal pakke inn en body, og ikke skrive noe på den, men bare se om de skjønner tegninga når de åpner den opp.
Tror jeg bare skal pakke inn en body, og ikke skrive noe på den, men bare se om de skjønner tegninga når de åpner den opp.
Molte Glad i forumet Sensommerbarna 2016 FebbisBebbis2021 ❄️ 17 Des 2015 #22 Vi skal pakke inn en ting(genser eller bok) hvor det står storesøster på, også skal jenta vår pakke opp dette som en tidlig gave på julaften
Vi skal pakke inn en ting(genser eller bok) hvor det står storesøster på, også skal jenta vår pakke opp dette som en tidlig gave på julaften
M mam 4 Betatt av forumet 17 Des 2015 #23 I fjord når lillebror melde sin ankomst laga vi julekort av ul bilde som foreldre/besteforeldre fikk på julaften
I fjord når lillebror melde sin ankomst laga vi julekort av ul bilde som foreldre/besteforeldre fikk på julaften
M Mamamoo13 18.10.13 <3 Sensommerbarna 2016 17 Des 2015 #24 Ååh. Skulle ønske jeg hadde klart å vente med å fortelle det til folk. Her er det så mange kjekke ideer <3
Ååh. Skulle ønske jeg hadde klart å vente med å fortelle det til folk. Her er det så mange kjekke ideer <3