Dele kjønn/navn med resten av verden?

Advokato

Glad i forumet
Novemberlykke 2018
❤Januarlykke 2022❤
Februarlykke 2022❄️
Delte/deler dere kjønn med familie og venner, eller holder dere det for dere selv? :-) Og samme spm. ang navn; dele eller holde hemmelig? :pompus:

Jeg tror nok ikke jeg blir å klare å holde kjønnet hemmelig, men jeg sa til samboer ar jeg ønsket å holde potensielle navn for oss selv til baby er her. Jeg har allerede fått mange kommentarer når jeg har nevnt navn jeg liker, og de har ikke vært direkte positive. Det viktigste er at vi liker navnet og at vi syns det passer til babyen, at en kollega en gang hadde en svett lærer med det navnet er uvesentlig for meg :meh:

Delte/deler dere kjønn med familie og venner, eller holder dere det for dere selv? :) Og samme spm. ang navn; dele eller holde hemmelig? :pompus:

Jeg tror nok ikke jeg blir å klare å holde kjønnet hemmelig, men jeg sa til samboer ar jeg ønsket å holde potensielle navn for oss selv til baby er her. Jeg har allerede fått mange kommentarer når jeg har nevnt navn jeg liker, og de har ikke vært direkte positive. Det viktigste er at vi liker navnet og at vi syns det passer til babyen, at en kollega en gang hadde en svett lærer med det navnet er uvesentlig for meg :meh:
Har holdt navn hemmelig med alle barna.. Det er noe som deles når den lille er kommet til verden synes jeg, å man ser at den nye verdensborgeren kler navnet sitt:)
Alle er jo forskjellig på det pungtet selvfølgelig,men også det at noen i nær omkrets pluttselig "stjeler" navnet er god nok grunn til å holde det for seg selv:)

Vi har fortalt familie og venner at vi venter en jente. Navn derimot blir vi å holde hemmelig til hun er her. Husker sist at alle hadde så mange meninger om navn. Vi liker litt sære navn så kommentarene er ikke alltid like gode. Familiene har allerede begynt å komme med forslag og vil vite om vi har noen vi liker. De har ikke fått vite noen av navnene vi har tenkt på. Nå har vi funnet et navn vi begge liker men, mannen ønsker å se henne før vi tar den endelige avgjørelsen

Vi vet ikke hvilket kjønn det er, men jeg har fortalt hvilket navn vi tenker på om det blir jente. Det er et familienavn. Mamma liker ingen av navnene jeg har luftet for henne generelt, og jeg liker ingen av forslagene hennes :knegg: Ellers er det få som har spurt om navn, egentlig..

Her vet jeg ikke kjønn enda :wideyed:

Og har ikke delt at jeg er gravid med noen i familien heller.... Barna vet. Så her er det tyst om graviditet, kjønn og navn :hilarious:

Og har ikke delt at jeg er gravid med noen i familien heller.... Barna vet. Så her er det tyst om graviditet, kjønn og navn :hilarious:
Samme her ,å ingen vet noenting:hilarious:
Vurderer å bare offentliggjøre det på Facebook å ikke logge inn igjenn på mange dager !!!:laughing021

Samme tenkte jeg og :hilarious: Tror moren og faren min hadde dødd litt :hilarious:
Ja å ikke bare en gang!!!:hilarious: jeg fikk direkte kjeft av pappa i februar i fjord når jeg la ut bilde etter oul å informerte HELE VERDEN som han sa, om gutten som var på vei:rolleyes: jeg hadde glemt å informere han :hilarious: det ble IKKE godt mottatt :hilarious::hilarious: lovet at det aldri skulle skje igjenn siden vi var ferdige med babyer :smiley-angelic006:smiley-ashamed005:laughing021

Ja å ikke bare en gang!!!:hilarious: jeg fikk direkte kjeft av pappa i februar i fjord når jeg la ut bilde etter oul å informerte HELE VERDEN som han sa, om gutten som var på vei:rolleyes: jeg hadde glemt å informere han :hilarious: det ble IKKE godt mottatt :hilarious::hilarious: lovet at det aldri skulle skje igjenn siden vi var ferdige med babyer :smiley-angelic006:smiley-ashamed005:laughing021

Shit :hilarious: Kan tenke meg at det ikke falt i god jord :hilarious:
Var ferdig med babyer her og :wacky: Derfor jeg kvier meg veldig for å dele med familien :confused::hilarious:

Shit :hilarious: Kan tenke meg at det ikke falt i god jord :hilarious:
Var ferdig med babyer her og :wacky: Derfor jeg kvier meg veldig for å dele med familien :confused::hilarious:
Trodde aldri jeg skulle få en sånn reaksjon :hilarious:
Åååå, ja da skjønner jeg nøyaktig hvordan du føler det:nailbiting: det er tungt å ha det sånn.... jeg unngår familie å venner som pesten... nå har jo "heldigvis" lillegutt vært syk i 3 uker så jeg har vært mye hjemme, men han blir jo snart frisk å da er det på'n igjenn:hilarious:

Vi forteller ikke navn. Kjønn fortalte vi sist, men usikker på om vi forteller neste gang.

Trodde aldri jeg skulle få en sånn reaksjon :hilarious:
Åååå, ja da skjønner jeg nøyaktig hvordan du føler det:nailbiting: det er tungt å ha det sånn.... jeg unngår familie å venner som pesten... nå har jo "heldigvis" lillegutt vært syk i 3 uker så jeg har vært mye hjemme, men han blir jo snart frisk å da er det på'n igjenn:hilarious:

Det skjønner jeg :)

Da har du hatt litt flaks i 3 uker da :hilarious: Jeg bare unngår :hilarious: Og har planer om å gjøre det så lenge jeg kan :hilarious:

Det skjønner jeg :)

Da har du hatt litt flaks i 3 uker da :hilarious: Jeg bare unngår :hilarious: Og har planer om å gjøre det så lenge jeg kan :hilarious:
Flaks ja, fytti!:) å har store klær hengende klar i tillfelle grisefelle:hilarious: hva gjør du om du får besøk/må på butikken da???:) i varmen ??:)

Flaks ja, fytti!:) å har store klær hengende klar i tillfelle grisefelle:hilarious: hva gjør du om du får besøk/må på butikken da???:) i varmen ??:)

Jeg har noen kjole/tunikaer fra chill Norway som er trange over brystet for så å bli videre. De er perfekte :hilarious: Ellers tror jeg generelt at folk tenker jeg har lagt på meg litt :hilarious:

Vi deler nok kjønn - mamma gleder seg enormt til oul slik at hun skal finne ut hvilke farger hun kan begynne å strikke med navn delte vi sist med nærmeste familie - dvs vi sto mellom 2 eller 3 alternativer.. men vi får se på det denne gangen.. lyst til å holde det mer hemmelig, men har ikke diskutert det enda..

Samme her!!! Kun søster, og ei veninne som vet... tenker si det etter OUL! Haha!

Vi deler nok kjønn dersom vi får vite det, navn er jeg litt usikker på. Tror vi sa det til et vennepar sist, men dersom det blir jente vurderer vi å kalle opp etter min mormor, så da føles det kanskje naturlig å dele med litt familie.

Jeg har noen kjole/tunikaer fra chill Norway som er trange over brystet for så å bli videre. De er perfekte :hilarious: Ellers tror jeg generelt at folk tenker jeg har lagt på meg litt :hilarious:
Haahaaa:hilarious::hilarious: smart:D ja det er den tanken jeg tenker noen har her også:p

Back
Topp