Delte/deler dere kjønn med familie og venner, eller holder dere det for dere selv?
Og samme spm. ang navn; dele eller holde hemmelig? 
Jeg tror nok ikke jeg blir å klare å holde kjønnet hemmelig, men jeg sa til samboer ar jeg ønsket å holde potensielle navn for oss selv til baby er her. Jeg har allerede fått mange kommentarer når jeg har nevnt navn jeg liker, og de har ikke vært direkte positive. Det viktigste er at vi liker navnet og at vi syns det passer til babyen, at en kollega en gang hadde en svett lærer med det navnet er uvesentlig for meg

Jeg tror nok ikke jeg blir å klare å holde kjønnet hemmelig, men jeg sa til samboer ar jeg ønsket å holde potensielle navn for oss selv til baby er her. Jeg har allerede fått mange kommentarer når jeg har nevnt navn jeg liker, og de har ikke vært direkte positive. Det viktigste er at vi liker navnet og at vi syns det passer til babyen, at en kollega en gang hadde en svett lærer med det navnet er uvesentlig for meg

Ellers er det få som har spurt om navn, egentlig..

Derfor jeg kvier meg veldig for å dele med familien
det er tungt å ha det sånn.... jeg unngår familie å venner som pesten... nå har jo "heldigvis" lillegutt vært syk i 3 uker så jeg har vært mye hjemme, men han blir jo snart frisk å da er det på'n igjenn