Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

*augustsniker*
Jeg bakte cupcakes pyntet med rosa og blått og gav han den han skulle få. Jeg ville egentlig få lapp med kjønnet fra jordmor så det kunne være overaskelse for oss begge, men der sa de nei gitt.....
Pappaen var happy med cupcakes da!
Hvorfor sa de nei?![]()
Var på Haukeland og der hang svære lapper over alt om at de ikke skrev ned på lapp eller gjorde tilsvarende hemmelighetshoholding, da det ikke er derfor man er der, men for å se at barnet har det bra. Akkurat som som det tar så lang tid eller gir de ekstra arbeid å skrive en lapp med gutt eller jente. Fordi de er teiteVar på Haukeland og der hang svære lapper over alt om at de ikke skrev ned på lapp eller gjorde tilsvarende hemmelighetshoholding, da det ikke er derfor man er der, men for å se at barnet har det bra. Akkurat som som det tar så lang tid eller gir de ekstra arbeid å skrive en lapp med gutt eller jente.
De er vist drittlei av at folk spør, men er det rart når far går glipp av alt?
Blir ikke oreo denne gangen, må finne noe lettere, antageligvis ferdige bunner fra ICA og bare farge krem inni eller noe såntSkulle til å si at du kan få det skriftlig på en lapp, så får begge vite det samtidig, men hvis de er så vanskelige?! Venninna mi sa de hadde ferdig printa lapper med jente/gutt og en søt tegning, så tok hun bare fra den bunken og de fikk vite det sammen, dette var på SUS i stavanger da..
Ellers virket det gøy å bake noe ja, men vet ikke om jeg hadde klart å vente så lenge før jeg sa noe.. fikk veldig lyst på oreokake nå![]()

Er nok forskjell fra sykehus til sykehus, sikkert også mellom jordmødre, men min ville ikke :/ Dvs, jeg fikk lov til å filme mens hun gikk igjennom hva vi så, det er vist heller ikke tillatt (også plakater om det der, filming/facetime ikke tillatt), så litt behjelpelig var hun da![]()