Dele graviditetstestene deres?

Lykkeliten_86

♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
I går fikk vi underforumet "Våre bilder" (JIPPI), så jeg har laget samletråder for oss der til å legge ut bilder underveis. :D

Så jeg vil gjerne se deres graviditetstest(er)!!! :D

Legg inn her;

Bilder av testene våre

:D :D :D :D :D

Dere som har vært på tidlig UL allerede, jeg har laget en bildetråd til det og. <3

OBS OBS! "Våre bilder" skal ligge under "Våre dagbøker" inne på forumet vårt, aller øverst. På min app på mobilen måtte jeg avslutte hele appen og starte på nytt for å få frem "Våre bilder". Dessuten måtte jeg ta den av favoritt-listen og legge den til på nytt. Hvis ikke kom jeg ikke inn på "Våre bilder".

Last edited:
Vis vedlegget 43649
Her er min positive bare 10 dager etter eggløsning (får ikke til å følge linken din jeg) :)

Ok. Forsøk å gå inn på fellesen og se under "Våre dagbøker", der skal det ligge "Våre bilder"?

http://forum.babyverden.no/threads/♥-testene-våre-♥.1673151/

Er du på app'en? Det kan hende du må oppdatere forumet (avslutte og åpne app'en helt på nytt, eller ta "August 2014" av favoritt-listen og legge til på nytt). Siden det er ett nytt forum her inne, så det kan bli litt trøblete. :)

Får du det til da?

Her er min positive bare 10 dager etter eggløsning (får ikke til å følge linken din jeg) :)

Så bra du fikk det til, men du må jo gjerne legge ut begge testene i innlegget da! :) Fine positive testene! :D

Første kommunikasjon med bittelille spiren i magen. :p

Dytter denne opp igjen. :)

Jeg dytter enda en gang, vil gjerne ha med mange! :)

Back
Topp