Dele cookieoppskrift? :)

CarinaKay

Forelsket i forumet
Heisann :)

Har så utroooolig lyst å bake cookies. Type chocolate chip. Om de er soft eller crunchy spiller ingen rolle :)

Noen som har en god oppskrift de vil dele?

Kan gjerne være ala de man får kjøpt hos United Bakeries, Subway, Wayne's Coffee osv...

Har søkt en del på Internett og der er jo tusenvis av oppskrifter... Vet ikke hvilke jeg skal velge! Pluss de jeg finner innholder ofte rare, amerikanske ingredienser..

På forhånd takk :)

Har den ikke for hånden akkurat nå, men velg en oppskrift med brunt sukker i så får du cookie-konsistensen :)

Fant du en brukbar oppskrift? Fikk sååå lyst på når jeg så innlegget.

Godt.no la ut noe de kalte verdens beste for et par dager siden. Tenkte jeg skulle prøve de litt nærmere. Greit med fulle kakebokser til evnt besøk.

Ååååh :) herlig!! Du får holde meg oppdatert på hvordan de blir :) gleder meg til å prøve i morgen! Har handlet inn det jeg manglet av ingredienser. :)
Sååå gode! Fikk færre enn hun har skrevet at oppskriften skal gi, men det er sikkert fordi jeg laget de litt større. Disse kommer nok til å forsvinne fort!

Ååå... Det minte meg om en oppskrift jeg fikk på barneskolen av en venninne som hadde vært på sånn amerikansk leirskole av noe slag.... *leite!*

Jeg måtte også prøve. Men 60 små? Ca hvor mange fikk dere av de store? Fikk 18 ut av den oppskriften her...

Glem det, jeg fikk svar på spørsmålet mitt... Haha...
651f05dacacce1df8e5516385cdd8a18

Back
Topp