Del ditt fineste jentenavn og guttenavn ❤️

Mammalykke95

Forelsket i forumet
Her blir det Theo hvis det blir gutt. Og enten Elvira, mileah eller emilia hvis det blir jente. Syns guttenavn er super vanskelig jeg! :angelic: føler alle di fine navnene er brukt opp av vennekretsen. Har en gutt som heter noah fra før ❤️
 
Har sikkert 500 jentenavn, får vi gutt sliter jeg :nailbiting: liker nesten ingen guttenavn :hungry:
 
Jente:
Johanne
Lærke
Sara

Gutt:
Daniel
Gabriel
Noah
Thomas
 
Lerke, saga, ylva, oda, Ada, ea, alma
 
Last edited:
Jeg vil helst ha Iver hvis det blir gutt, og Nelly hvis det blir jente. Da blir de oppkalt etter mine oldeforeldre i så fall. :happy:
 
Om det er gutt er navnet allerede bestemt. Er et gammelt familie navn, og moren til mannen sitt etternavn før giftemål. Så sa blir det navnet brukt igjen.

Om det er jente har vi et større problem, da er vi ganske rådvill
 
Liker mange jentenavn. Julie, Miriam, Anneli, Kjerstin, Oliva, Ane.... osv.
Guttenavn er verre. Men liker Sigurd og Ruben litt. Men liker de ikke like godt som jentenavnene. Så om det blir gutt ender det sikkert opp med et navn jeg liker bare sånn passe:p
 
Det fins så mange navn å velge mellom! Har tenkt på Madeleine, syns Esmeralda også er fint men litt sjeldent<3 For gutt liker jeg Alexander, Noah og Adrian:)
 
Jeg har laget en liten liste for meg selv så langt. Alle er ikke nødvendigvis de aller fineste jeg vet om, men det er navn jeg liker og som kan være aktuelle. Liker gode, gamle, tradisjonelle navn. :happy: Flere er også brukt i slekta mi fra før av.
Spent på hva mannen tar med på sin når den tid kommer, hehe.


Ragnhild
Marie
Martha
Ingvill
Ingrid
Ingeborg
Ingebjørg
Jorill
Tyra
Idun(n)
Eirun(n)
Ylva
Oline
Sunniva
Agnes
Alma
Astrid
Maud

Tarjei
Eldar
Einar
Lavrans
Magnus
Johannes
Olav
Alfred
Magne
Håkon
Sigurd
 
Synes jentenavn er vanskeligere denne gangen.. Liker Hedvig, Nea, Synnøve, Ingrid og Ava.

Får vi gutt blir det nok Olai. Liker Viktor og Ludvig også..:cat:
 
Venter med å dele navna føre vi får skjult, er sp lett å kjenne meg igjen på navnevalga :shy:
 
Jeg tør ikke tenke på navn. Men synes tantebarnet mitt har verdens nydeligste guttenavn: Nathaniel <3
 
Back
Topp