Bruker298kfa
Elsker forumet
Mine tips:Pearl skrev:
- sett deg oppnåelige mål!!
Ingen vits å satse på 10 kg ned til jul på 2 mnd.. Sjansen for å lykkes er veldig liten
og når man da ikke når målet er det lett å bare gi opp hele greia..
- gi deg selv belønning!
Når du når et mål gi deg selv en belønning - min belønning når jeg når første delmål
blir nytt treningstøy! Veldig lurt å lære å belønne seg med noe annet enn mat!
- Finn trening som er morro - jeg har slitt med dørstokkmila i laaaaaaang tid men den
er lettere å overkomme når jeg vet jeg skal trene med noe morro!
- Innfør lørdagen som godteri dag og begrens snopet! Jeg går på Grethe Roede men
unner meg likevel 30 g potetgull og 50 gram smågodt (uten sjokolade) hver lørdag..
- Matdagbok og Vei/mål maten - det er utrolig fort å kaste i seg for mange kalorier
uten å tenke seg om.. Man trenger ikke gjøre det hver dag om man ikke vil, men det
kan være lurt å gjøre det iblant for å "sjekke" at man ikke får i seg mye mer enn man
tror.. Anbefaler www.vektklubben.no - gratis og veldig bra!
Veldig lurt! Jeg bruker diett.no, men har også brukt vektklubben, den er faktisk bedre, men det er fordi den er litt enklere, som i simpel altså...
Det er utrolig fort gjort å spise litt for mye selv om man tror man spiser sunt. Jeg har blitt overrasket mange ganger.
Mange mener det er hysteri å telle kalorier, og at det er et pes, men det er så enkelt og så verdt det.
Jeg er flink til å sette meg alt for store mål:P Men nå har jeg bestemt meg for å ikke ha noe mål, det eneste målet nå er at vekta går NED.