Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Spisestue bordet står med jule-voksduk hele jula, bortsett fra den ene dagen vi får gjester, da tas finduken på. Noe annet nytter ikke med småbarn i hus
Vi har mange duker, men eneste jeg "gidder" å ha på er voksduk på spisebordet sånne lette duker drar minsten bare av med en gang jeg ikke følger med, så det har jeg ikke bry til
Vi har juleduk på salongbordene, og de ligger nok hele jula, byttes evt ved behov ja.
Vi har julevoksduk hele desember som byttes med penduk julaften, og videre til bursdagsvoksuk 25.12 så deretter blir det muligens julevoksduken som kommer påigjen etterpå.
Fikk endel juleduker, løpere og små brikker av noen i familien, men er nok ikke så interessert i å dra alt frem i år. Stuebordet med hylle under er nå tomt for ting og blir brukt som tromme og klatrestativ under Og i morges dro minsten i en bolle med vann som sto på bordet og det kom vann på bordet, jeg fikk over hele meg og på gulvet.