Deilige klær, anbefaler

Luske

Glad i forumet
http://www.villervalla.se/

Kjøpte deilige velourklær til Emmely på Nordbysentret ved Strømstad, er ikke så mange steder som selger de i Norge ennå men det går an å kjøpe på nett. Ser for meg at dette kommer til å bli barnehagefavoritter. God passform og romslige størrelser.

Ja der er det mye fint, i masse fine flotte farger[:D]. Har slik butikk på Malviksenteret v/Trondheim[:)]

likte fargene, må kike mere på den siden [8D]

ORIGINAL: spentoghåper

Ja der er det mye fint, i masse fine flotte farger[:D]. Har slik butikk på Malviksenteret v/Trondheim[:)]

Er det et bra senter? [:)]

Fine klær ja:)

ORIGINAL: missjulie

Er det et bra senter? [:)]

Fine klær ja:)

Både og... Men var deilig å handle der på ukedag, rolig og fredelig[:D] Det som er bra er at de har litt andre butikker[:)]

elsker villervalla!!liker klær med mye farger!!

Åh, da må jeg snart dra på besøk til Trondheim

Er så heldig at jeg har en mamma som har helt dilla på klærne derfra, så barna har en del klær derfra ja.

Var der selv sist uke, og synes senteret var fint og romslig å gå på med barnevogn[:)]

Så heldig du er. Ps, gleder meg til å treffe deg neste uke.
ORIGINAL: Oda sin mamma

Er så heldig at jeg har en mamma som har helt dilla på klærne derfra, så barna har en del klær derfra ja.

Var der selv sist uke, og synes senteret var fint og romslig å gå på med barnevogn[:)]

Back
Topp