Deilige hjerteslag :)

Bergie

Glad i forumet
Åååååh, tok fram angel sounden min nå, og jaggu fant jeg ikke hjertet til lille spiren :) 170 slag i minuttet og hu mor kan senke skuldrene for at nå går det sikkert bra, lå å lytta lenge for var en så deilig lyd som jeg har savnet :)

Så gøy!!! Har i grunnen og lyst på en sånn en!:)

Herlig lyd <3 Jeg fikk høre for noen dager siden:)

Så herlig!!! Jeg har prøvd ett par ganger, men enda ikke funnet den. Gleder meg enormt til den kommer langt nok opp - det er så herlig betryggende å høre <3 Og så er det jo litt kos så sambo kan høre at det er liv der også - blir litt mer virkelig for han også da. Men hvis du fikk det til 9+5 så kan det jo være det er håp om ei ukes tid for meg også ;) Krysser fingrene for det!
God helg!!! :)

*Oppdatert* Jeg fant den igår!!! 9+0!!!! Superherlig!!!

Så heldig du er.
jeg har prøvd: fått låne noe som heter caremaxx.
Men ikke funnet den.
Måtte du lete lenge? Måtte du langt ned?

Først fant jeg ingen ting, så fant jeg ut at jeg må være litt mer tålmodig, holde den litt mer på hvert sted og bevege den kun milimeter av gangen, fant hjertelyden rett over skambeinet, men måtte liksom dytte huden litt ned slikat jeg lytrter litt "under" skambeinet på en måte. nede på nevenstre side fant jeg den, men det avhenger jo veldig av på hvordan forsteret ligger, var så deilig, :) lå å lyttet leeeenge, og mannen min ble veldig glad da jeg fortalte at jeg hadde hørt lyden, ble liksom litt mer virkelig :)

Leste tråden din i går kveld å måtte prøve jeg også....å fant den på en gang!!! :D Ble så overrasket! En fantastisk herlig lyd :) Ble også liggende leeenge å høre på :)

På første mann sier de jo at du må vente til livmoren er kommet over skambeinet, men på annen eller flergangsfødene skjer dette litt fortere pga livmoren har vært tøyd før, men det er jo ulikt fra person til person da.

Et lite tips som jeg fant ut var lurt, med tanke på at jeg kan litt om anatomi og slik, hehe, det lønner seg å gå og tisse først! for blære ligger pr nå over livmora, og da blir det bare skvulp, hehe, neida, hører ikke, men et pittelite babyhjerte er vel ikke så lett å høre igjennom 4 dl med urin. Dessuten, det noen skrev her at om morgenen kjente de livmoren helt opp til navlen og så fosvant den utover dagen, det er nok blæra de kjære deg ;) for det blir ganske mye urin etter en natt og i og med at det er et foster (frø kall det hva du vil) i livmora så presser jo denne litt på blæra også (kan godt være noen som kjenner livmora allerede) jeg er annengangsgravid og kjenner oerhode ikke livmora mi enda, men jeg trodde jeg kjente det en morgen, men skjønte at det var blæra :)

så koselig! :)

Back
Topp