Deilig...

Mrs.Mamma

Forelsket i forumet
... følelse etter å ha jogget en times tid! Håper viljestyrken er like sterk gjennom hele svangerskapet. Og ikke minst formen. Har egentlig mine tvil, men er lov å håpe :)Trener dere under graviditeten?

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Så flink du er :) Etter sommerferien skal jeg begynne på yoga. Det er jo ikke akkurat hardtrening, men det er tungt på sin måte. Da er det fokus på kjerne muskulaturen og bruke pusten riktig. Skal være veldig bra for de med bekken-låsing/løsning. Jeg trente yoga sist svangerskap også. Anbefales!! :D

Jeg kjenner at det er mye tyngre å løpe nå enn tidligere. Så jeg bruker ellipsemaskina istedet.

Kanskje jeg skal prøve meg på en joggetur i morgen kveld? Hmmm... Nå går det ikke, for sitter i morgenkåpe klar for å finne senga :p

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

Åhh... Gikk på gravid yoga sist jeg og. Var utrolig deilig!
Ser ikke ut som det er noen kurs her lengre, og orker ikke dra til Oslo heller... Kjipt... :(

Åhh... Gikk på gravid yoga sist jeg og. Var utrolig deilig!
Ser ikke ut som det er noen kurs her lengre, og orker ikke dra til Oslo heller... Kjipt... :(

Er jo ingenting i veien for å gjøre litt yoga p egenhånd. :-) Blir jo ikke helt det samme, men bedre enn ingenting!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Går tur hver dag, så begynner jeg på an igjen med fysiopilates i august. Det er veldig god trening for indre muskulatur, bekkenbunn og generelt for mage og rygg, anbefales :-)

Er jo ingenting i veien for å gjøre litt yoga p egenhånd. :-) Blir jo ikke helt det samme, men bedre enn ingenting!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Joda, det går det. Men blir liksom ikke det samme. :)
Litt gøy og da når 15 damer i str hvalross hvelver seg rundt på mattene der.. :)

Så flink du er :) Etter sommerferien skal jeg begynne på yoga. Det er jo ikke akkurat hardtrening, men det er tungt på sin måte. Da er det fokus på kjerne muskulaturen og bruke pusten riktig. Skal være veldig bra for de med bekken-låsing/løsning. Jeg trente yoga sist svangerskap også. Anbefales!! :D
Jeg tenkte også jeg skulle begynne på yoga når timene starter ordentlig opp igjen etter ferien, ellers bruker jeg elipsemaskin, og trener mye rygg, midje og rumpe/lår :-)

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Joda, det går det. Men blir liksom ikke det samme. :)
Litt gøy og da når 15 damer i str hvalross hvelver seg rundt på mattene der.. :)

Haha laughing7 Jeg forstår hva du mener!! Husker når jeg begynte i uke 12, jeg var så fascinert over hva som var mulig å gjøre med en stor mage.

Back
Topp