Deilig!!

*09-12*

Flørter med forumet
digitale viste 3+ og jeg er kvalm og svimmel.Stemmer i allefall med tanke på hvor langt jeg er på vei.
 


Esperanza skrev:
Deilig??  Hehehe, jeg våknet i dag og var skikkelig uvel, rakk å tenke at nå er starten på nye 8mnd med oppkast hver dag.. Men ga seg når jeg stod opp. Håper virkelig det holder seg sånn :-)


Uffda, sv.skapskvalme sist og?
Her er kvalmen blitt mye bedre, den var veldig overveldende fra 3dpo og to uker etter det - men roet seg nå heldigvis!


Så bra den viste 3+ Jeg tok en digital i går kveld - utvannet kveldsurin, men den viste 2-3. Skal egentlig være 5+2 idag, så den burde vel vist 3+ den og? Hm hm..
 
Ææææsj, hater kvalme.. Måtte den holde seg borte denne gangHar hatt ekstrem svangerskapskvalme med de 2 forrige til uke 17-18Kan være litt småkvalm når jeg står opp, så spiser jeg en digestivekjeks og det går over. Håper det fortsetter sånnEneste som er nå at jeg må tisse hele tia
 
Denne kvalmen er helt forferdelig.
men helt klart verdt det.
 
Jeg og må tisse heele tiden.. Kvalm var jeg hele svangerskapet med andre man, merker ingenting nå utenom når jeg akkurat har spist.. Men går like fort over som den kommer, krysser hele kroppen på att jeg slepper kvalme og rygg/bekkenplager denne gangen :D
 
Back
Topp