Deilig!!

superHanne

Andre møte med forumet
I dag går jeg inn i uke 37!! Er deilig å vite at skulle junior komme nå så er det ikke for tidlig.. [;)]
Lurer på en ting... ( sikkert litt teit) men jeg lurer på om man kan høre babyer prompe inne i magen?? Jeg er sikker på at jeg hørte en liten prupp her om dagen [:D]  

hm..har ikkje hørt om det før, men er jo ikkje godt å vete[:D] gratulerer med 37 uker!!

ORIGINAL: superHanne

I dag går jeg inn i uke 37!! Er deilig å vite at skulle junior komme nå så er det ikke for tidlig.. [;)]
Lurer på en ting... ( sikkert litt teit) men jeg lurer på om man kan høre babyer prompe inne i magen?? Jeg er sikker på at jeg hørte en liten prupp her om dagen [:D]  

Kan nok kjenne det, men tviler på at du kan høre noe![:D][8|]

Jeg hører og masse sånne rare lyder, men det er sikkert bare litt andre former for rumling enn hva vi er vant til..alt ligger jo så forskjøvet til inni der nå så [:)]

Det høres litt rart ut... Jeg aner ikke, men siden barna ikke puster luft og ikke spiser mat, men får næring gjennom navlestrengen, er det vel lite i magen som kan lage sånne lyder?

hihi.. ja du sier noe der.. er sikkert bare magen min som er sinna for at det er trangt! hihi[:D]

Gratulerer med 37 uker[:D]

Magen min lager så mye rare lyder for tiden at det er skummelt. smeller og romler og diverse.. hehe[:)]

Hehe her smeller det og ordner til her å... Lurer litt på hva det er...

gratulerer...

Gratulerer med 37 uker ! Det var nok heller tarmene dine du hørte ! Babyene puster jo ikke eller svelger luft og de har ikke luftproduserende bakterieflora i tarmene sine ennå ... Men det er jo mange rare lyder i magen for tiden ...Alle innvoller som kan flyttes på er jo flyttet på ...[8D]

Grattis med 37 uker!![:)] 
hihi, morro med alle lydene som magene våre lager for tiden!![8D][:)]
magen min er intet unntak!![8D] 

Back
Topp