Deilig!

Munemor

Elsker forumet
I dag har eg klipt og farga håret....DEEEEEEILIG JA![:D]
Klar for fest eg no[:D][:D]

AAAH! *MISUNNELIG*!!!!! Føler meg som en hund på håret om dagen[:'(] Må ha det i strikk hvis ikke får jeg komplekser[:D]
Ble du lys eller mørk?Kort eller lang?[:)]

så bra!klipt deg kort eller bare stussa det?og hvilken farge tok du?synd vi ikke fikk blitt så kjent..men tar det igjen neste gang.utrolig søt han ungen din assa..skal klippe meg imorgen og stripe..gruer meg litt da,ny frisør..frisøren min har flytta til oslo[:o]..hvem klipte du deg hos?uff,mange spm her[8D]

ORIGINAL: dhillon

så bra!klipt deg kort eller bare stussa det?og hvilken farge tok du?synd vi ikke fikk blitt så kjent..men tar det igjen neste gang.utrolig søt han ungen din assa..skal klippe meg imorgen og stripe..gruer meg litt da,ny frisør..frisøren min har flytta til oslo[:o]..hvem klipte du deg hos?uff,mange spm her[8D]

Lille mannen min det[;)]
Nydelig liten gutt du har også![:)]
Det var faktisk ho eg hadde med som klipte meg, derfor vi måtte gå så tidlig, ho fikk låne ein stol i den selongen ho jobba i før, for å klippe meg. Så da var det best å stille opp[:D] Men vi møtes jo igjen, håpe eg!
Det blei ganske kort i nakken og skrått framover med tung lugg. Mørkt med litt lysare lillanyansefarge over. Eg veit ikkje heilt. Ho brukte tre farger, men ser det berre i godt lys. Så for meg ser det berre mørkt ut. Men godt med forandring uansett. Var klar for alt eg no[:D]

Du får ha lykke til med klippen din i mårra!
Det blir nok bra!![;)]

ORIGINAL: Mayen82

få se bilde da[:D]

Skal prøve å få somla meg til å ta eit bilde seinare..

Back
Topp