Deilig med sol

• Trådstarter Trådstarter Gjest
  • Opprettet Opprettet
G

Gjest

Guest
Nå har jeg akkurat kommet hjem fra verandaen til svigermor...Sitti ute i sola i mange timer å skravla. Å tror du jaggu ikke jeg har fått litt farge a gitt. Satt i t skjorte og nå har jeg jammen skille på armen [:)] Åhhh...Så deilig med sol. Nå nærmer det seg våren ja...

Det hørtes deilig ut, jeg har drevet å hakket frem verandaen i dag jeg da, så nå begynner det å bli plass til å kunne sitte i solveggen å slappe av, og ikke minst snart kan grillen komme frem! [:D]

Høres deilig ut. Deilig med sol og se at det smelter litt  for hver dag nå. Gleder meg til det er helt bart og tørt. Ikke lenge til d her

Nydelig tid å gå gravid på...Å det beste er at vi får de små søte før den værste varmen setter inn [:)]

satt nettopp på verandaen tullet inn i et svæært ullteppe, med en diger kopp te og den nyeste utgaven av gravid som jeg fikk i posten! ganske kaldt ute, men er sol i alle fall! nå går den ned da, men... satt så lenge jeg orka!![:)]

åhh...det er så deilig vettu.
Gleder meg sååå til å ta frem grillen jeg nå.

åh! grillen ja! det går jo an å grille på ettermiddagene nå egentlig. må kanskje sitte inne da..hmmm.....tenketenke. nå fikk jeg lyst på grilla mais med smør og salt!

hmm, hvorfor sitte inne å spise? halve sjarmen er jo å sitte ute i ettermiddagsolen [:D] helgen etter første snøfall her så kledde to venner og jeg godt på oss, grilla og spiste ute så jommen skal jeg nå sitte ute å spise også om jeg får meg en grill snart, det er jo så koooooooos [:D][:D][:D]

Back
Topp