Deilig med helg!!

Er sååå klar!

Desperate housewife!
Hva er deres planer for helgen? Sønnen vår skal overnatte hos besteforeldrene og vi skal i 30 års dag. Deilig å sove lenge i morgen!!

Gubben har bursdag idag, så ungen skal sove borte og vi skal på spillkveld hos et vennepar. Gleder meg også til og sove lenge imorgen :p Hehe.

har begge ungene i helga så her kan man ikke sove lenge.Vi skal en tur til frisøren og få klipt vekk litt hår på begge ungene :) og ellers bare kose oss..

I dag blir det svømmehallen med gutta mine og i ettermiddag kommer en venninne hit og spiser middag. I morgen er vi litt usikre, men mulig det blir Barnas Hollmennkolldag her i lokalløypa, men Iver kan ikke gå på ski.. Vil ikke lære.. Men kanskje han vil når han ser masse barn med ski der? :)

Jeg trooor jeg skal prøve å få gjort litt husarbeid... men kommer jeg meg opp fra sofaen og bort fra unge mødre og strikkinga mi? :-P

Vi har barnevakt nå, men gullklumpen kommer tilbake i dag. Var på fest i går, men jeg dro hjem kl 23.
Bekkenet mitt har fått en hard medfart denne uka, så på tide med avslapping nå.

Hehehehe... Nyt slaraffeldagene du. :)
Jeg har blitt sittende i denne stolen i tooo laaaange uker :-P blir ikke gjort mye av noenting da.. :-) har lyst til å gå en liten tur i sola også, men da får jeg dårlig samvittighet for at jeg ikke kan ta med hunden (streng beskjed fra jordmor om å bruke staver) og for at jeg ikke gjør husarbeid :-P

Eneste planen er at jeg skal ut og handle ;)

Ellers tar jeg det litt som det kommer, prøve å slappe av litt.
Jeg har begynt å få noen vonde kynnere, kjente det godt i går da jeg ordnet litt rundt her.
Hjalp å sette seg ned, men ellers sved det og strammet det seg i magen.

Jeg håper på å få drevet litt med hobbyting, kanskje litt sying :) Vasket stoffet jeg skal sy med i går, håper det er tørt idag :) Og så skal jeg vel vaske babytøy.

Skal ut og kjøpe noe småting til junior så han har noe nytt og spennende å leke med i kveld når vi skal i bursdag. Tenkte å kjøpe sånn aktivitetsbok,klistremerkebok med sånne klistremerker uten lim,så han kan leke med. Og noen små gummidyr til samlinga hans. Bittesmå til 5 kr stk ;)
Og må kjøpe flere tissetrekk og laken til han også.
Så benytter jeg vel kanskje anledningen til å ta en kafépause hvis jeg orker.

Jeg skal på bytur neste lørdag, da har lønna kommet inn :P Skal kjøpe bilstol og madrass til sprinkelsenga :) Og kanskje regntrekk til vogna, må sjekke om vi kjøpte det sist eller ikke, er jo litt overveldende med babyshopping :P

Back
Topp