Deilig kveld!

lenemor

Forumet er livet
Har hatt noen dager med hylskriking fra August sin side igjen, og søvnløse dager og netter for hans del, men dagen i dag har vært så mye bedre - han har sovet lenge i vogna si, og i kveld lå han lenge naken på gulvet her og kosa seg (og bæsjet og tisset....[8D] men han var strålende fornøyd, han er en ekte naturist som gliser når vi begynner å kle av, og skriker når vi begynner å kle på igjen). Etter å ha kost seg på gulvet fikk han litt mat, så sovnet han på fanget mitt - og jeg tok sjansen; listet meg opp i andre etasje og la han i senga si - og han våknet ikke!!!

Så nå sitter jeg og koser meg med en baileys (det var like godt som jeg har forestilt meg de siste 9 månedene [:D]) og ser på get shorty (har sett den noen ganger før, så jeg trenger ikke følge så veldig med). Blir nok ikke sene kvelden, for August sitt nattevåk har selvsagt medført nattevåk for min del også, så jeg er litt sliten - men jeg MÅ nyte det å ha barnefri en liten stund før jeg legger meg

Så flott da! Må nyte småstundene ja:)

Her er det også en deilig kveld. Dagen her har gått i ett og jeg har også gått stort sett hele dagen frem til klokka var over seks. Frida og jeg har vært på farten hele dagen og Maja har ikke sovet i dag. Like før Frida la seg sovnet hun endelig. Jeg vekket henne for å amme litt over åtte og så sovnet hun igjen. Mannen har vært og skrudd på gamlebilen vår (dere husker den dieselpumpa som røk for flere måneder siden?..) så jeg har fått fått noen timer med etterlengtet stille alenetid med Desperate HouseWives og godis. Jeg kan ikke tenke meg noe jeg heller kunne tenke meg etter denne dagen (og de åtte før denne). *sukk*

Ja, hun la seg i allefall uten å gråte. Hvis hun legger seg uten å gråte og sover i sin egen seng i natt uten å være vanskelig så skal hun og mannen ut å leke i snøen i morgen, så hun er veldig motivert til å ikke gråte. Hun har ikke vært like sliten etter at vi hentet henne tidligere i barnehagen i går. hun la seg greit i går kveld også. Hun var oppe en tur litt etter midnatt, så var hun våken fra kl. fire til i sjutiden før hun sovnet igjen, men da lekte hun seg og sang i sengen sin etter at mannen hadde vært inne og pratet med henne. Hun sov en liten dupp i bilen i dag, og det gjorde henne godt. Nå tar vi museskritt i riktig retning, så håper vi at hun får sove om nettene etterhvert som det blir mindre som skjer når hun våkner. Målet er å trappe mer og mer ned så får vi bare håpe at søvnen også kommer etterhvert.

deilig å ha noen sånne kvelder innimellom og[:D]må nytes fullt ut[;)]

eg ska kje klaga for her legge begge ongane seg innen kl 7 og kvelden får eg somregel for mg sjøl[:D]emma våkne 1-2 gonger for mat før eg legge mg men d ska eg kje klaga på[8D]

så deilig!! ja.. man trenger virkelig noen slike kvelder innimellom altså.. eller.. jeg trenger dem egentlig ofte[8D]

håper resten av kvelden ble like suksess..[:D][:D]

Back
Topp