lenemor
Forumet er livet
Har hatt noen dager med hylskriking fra August sin side igjen, og søvnløse dager og netter for hans del, men dagen i dag har vært så mye bedre - han har sovet lenge i vogna si, og i kveld lå han lenge naken på gulvet her og kosa seg (og bæsjet og tisset....[8D] men han var strålende fornøyd, han er en ekte naturist som gliser når vi begynner å kle av, og skriker når vi begynner å kle på igjen). Etter å ha kost seg på gulvet fikk han litt mat, så sovnet han på fanget mitt - og jeg tok sjansen; listet meg opp i andre etasje og la han i senga si - og han våknet ikke!!!
Så nå sitter jeg og koser meg med en baileys (det var like godt som jeg har forestilt meg de siste 9 månedene [:D]) og ser på get shorty (har sett den noen ganger før, så jeg trenger ikke følge så veldig med). Blir nok ikke sene kvelden, for August sitt nattevåk har selvsagt medført nattevåk for min del også, så jeg er litt sliten - men jeg MÅ nyte det å ha barnefri en liten stund før jeg legger meg
Så nå sitter jeg og koser meg med en baileys (det var like godt som jeg har forestilt meg de siste 9 månedene [:D]) og ser på get shorty (har sett den noen ganger før, så jeg trenger ikke følge så veldig med). Blir nok ikke sene kvelden, for August sitt nattevåk har selvsagt medført nattevåk for min del også, så jeg er litt sliten - men jeg MÅ nyte det å ha barnefri en liten stund før jeg legger meg