Deilig helg!!

Snørose

Glad i forumet
Ahhh for ei deilig helg!! På Torsdag så fikk vi endelig dra hjem med lillegutt. Det har vært noen laaage 6 uker på sykehuset og på nyfødt intensiv altså , men nå..er vi endelig hjemme. Lillingen ligger å sover i senga si , sola skinner, huset er reint og pent og det er bare lykke.
Lillingen har lagt godt på seg og er nå 2.6 kg og 46 lang. Han er verdens nydeligste gutt og jeg er super forelsket :)

Lykke til alle dere som ikke har fått baby enda :)

Klem Cilipi og Nils-Ivar.

Så fint å høre at dere er kommet hjem. Jeg kan tenke meg at det er deilig [:D]

Kos dere [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Alhana

Å... Det må jo være kjempe stas å endelig få lov å reise hjem, og begynne det ordentlige familielivet liksom. Godt å høre at han legger på seg, og at alt går bra med dere[:D] Dere får nyte tiden fremover. Gleder meg til jeg kan få lillegutten min i armene jeg[;)]
Sender over en god klem til dere[;)]

ORIGINAL: ElisabethRB

Å... Det må jo være kjempe stas å endelig få lov å reise hjem, og begynne det ordentlige familielivet liksom. Godt å høre at han legger på seg, og at alt går bra med dere[:D] Dere får nyte tiden fremover. Gleder meg til jeg kan få lillegutten min i armene jeg[;)]
Sender over en god klem til dere[;)]

åå..så deilig d må vær å kom heim etter et sånt opphold ja!!![;)]
Og sjønne godt du e forelska, blir såååå babysjuk av å lesa om aill dåkk osm har fått dæm ut...

Så flott att dere har kommet hjem og att prinsen din har lagt godt på seg[:)]
Dere må kose dere masse....

ORIGINAL: Nina*Pina

åå..så deilig d må vær å kom heim etter et sånt opphold ja!!![;)]
Og sjønne godt du e forelska, blir såååå babysjuk av å lesa om aill dåkk osm har fått dæm ut...

sign

Signerer!

Back
Topp