Deilig følelse...

Blomst85

Glad i forumet
Åhh, har hørt hjertelyden til spira i dag... mellom 160 og 167 slag. Skikkelig fart i den lille, og det skurret i apparatet til jordmora.. Den leet på seg og sparket sa hun. hehe, det er såå deilig å ha hørt det.. Da ble vi litt roligere frem til UL i begynnelsen av aug... lenge til, men nå er vi allerede i juli, og tiden går fort..

Så herlig!! Er deilig å få høyra det for første gong -og forsåvidt alle de neste gongane også![;)][:D]

ja, det vil jeg nok tro. Redd jeg kommer til å fly ned døra hos den jordmora...hehe, neida...

Ja, det var ufattelig beroligende.. Var redd det lissoom hadde stoppet og utvikle seg å sånn. Men så lenge hjertet slår er det liv... Har ikke hatt noe som helst blødning heller ennå i dette svangerskapet så langt (mitt første). Så dette lover bra, og mensen/blødninger kan bare holde seg laaaaaaaaaaangt vekk...[:D]

Så koslig å lese dette, det er en koslig lyd å høre tenk det er et lite vesen der inne som lever og koser seg i magen din og vokser seg stort til en liten baby.

Kos deg i svangerskape og ta vare på minnen om dette, tenk så heldige vi er vi som har /eller skal ha et barn.
Desverre er ikke det forundt alle her inne...så pass på hvert øyeblikk med huleboeren din.[:)]

Back
Topp