deilig dag

nordlands pia

Glad i forumet
her i dag er det et kjempe flott vår vær. sol 12 varmegrader og bare herlig.det er slike dager humøret mitt blomstrer på. håper dere alle har en like fin dag som meg.

Har litt vårfølelse i dag, og det er så deilig!! Var med ut på en av røykerundene til gjengen jeg jobber med her i stad, og jeg så blå himmel, og det var nesten for varmt med den tjukke jakka mi!!! Herlig!!!!

Dagen begynte litt grått, på flere måter: Syk sønn og gråvær ute [8|]

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra kjøretime, sola skinner og temperaturen er ikke så verst 9 grader [:D]
William har fått Doc halslinser og Donald, så dagen tegner til å bli ganske så deilig likevel [:D]

OG i ettermiddag skal jeg på IKEA og handle kommode til nurket slik at jeg kan begynne å vaske klær og få på plass og klar [:D]

her er det også deilig vårvær:)  Har vasket opp alle flanelsklutene og "gulpe"klutene og vaskeklutene til prinsen i dag. Har nettopp fått stryket de så nå ligger de bare i skuffen og venter på å bli brukt[;)]

ORIGINAL: trudes

her er det også deilig vårvær:)  Har vasket opp alle flanelsklutene og "gulpe"klutene og vaskeklutene til prinsen i dag. Har nettopp fått stryket de så nå ligger de bare i skuffen og venter på å bli brukt[;)]

Å det er så koselig å stulle og gjøre ting klart [:)]

Back
Topp